اخبار داغ

ماجرای زیر گرفتن دختر دانشجو توسط گشت ارشاد در مجتمع دانشگاهی سوهانک

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای زیر گرفتن دختر دانشجو توسط گشت ارشاد در مجتمع دانشگاهی سوهانک

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اجتماعی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن نشان می دهد یک دستگاه ون متعلق به پلیس (گشت ارشاد) در حال زیر گرفتن دختری است! برخی کاربران این فیلم را مربوط به مجتمع دانشگاهی سوهانک دانشگاه آزاد تهران می دانند.

گفته می شود دانشجویان دانشگاه آزاد تهران امروز در اعتراض به حضور ⁧ گشت ارشاد ⁩در مجتمع ⁧ سوهانک ⁩تجمع و شمارى از آنان بازداشت شدند. هنوز منابع رسمی این اخبار را تایید نکرده اند.

 

 

چندی قبل و در خرداد ماه این مجتمع دانشگاهی با اعتراضات دانشجویان دچار حواشی زیادی شده بود. جمعی از دانشجویان دانشکده‌های دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی از جمله دانشکده هنر و معماری چندین روز متوالی در مخالفت با تصمیم دانشگاه آزاد مبنی بر انتقال مکان دانشکده‌ها از مرکز شهر به منطقه سوهانک تجمعات اعتراضی کردند.

با توجه به خرید مجتمعی به ارزش هزار میلیارد تومان در شمال شرق تهران توسط دانشگاه آزاد از کمیته امداد امام خمینی(ره)، از سوی مسئولان دانشگاه آزاد خبری مبنی بر  انتقال تمام دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز که در محدوده میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع) قرار دارند، مطرح شده است.

انتقال مکان دانشکده‌ها از مرکز شهر به سوهانک در حالی مطرح است که نام واحدهای دانشگاه آزاد از بدو تاسیس بر اساس مکان جغرافیایی دانشکده‌ها مشخص شده است.

همین مسئله یکی از علت‌های پررنگ اعتراض دانشجویان در حال تحصیل در این دانشکده‌ها است، چرا که بسیاری از دانشجویان هنگام انتخاب دانشگاه موقعیت جغرافیایی دانشکده را لحاظ کرده‌اند و بیان می‌کنند که انتقال محل دانشکده رفت و آمد آنان را با مشکل مواجه می‌کند.

این انتقال با حواشی زیادی همراه بود، چرا که مکان جدیدی که برای این دانشکده در نظر گرفته شد، از لحاظ عمرانی کامل نشده بود و تا چندین ماه امکاناتی همچون سایت، اینترنت، تلفن و حتی کتابخانه‌ها برای استفاده دانشجویان آماده نبود.

این پست توسط بخش اجتماعی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای زیر گرفتن دختر دانشجو توسط گشت ارشاد در مجتمع دانشگاهی سوهانک

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. یکی از شرایط امر به معروف و نهی از منکر در منابع دینی اطمینان صددرصد از اینکه فرد خاطی میخواهد آن کار را ادامه دهد یا در آینده از کارش پشیمان نشود
    با این اصل کلا اصل گشت ارشاد زیر سوال میرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا