اخبار داغ

ماجرای ناپدید شدن کارمند بانک چیست؟+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای ناپدید شدن کارمند بانک چیست؟+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

اوایل شهریور سال جاری خانواده مرد سی ساله‌ای به نام معین با حضور در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران اعلام کردند معین مفقود شده و چند روز از وی بی‌خبر هستند.

یکی از بستگان معین در اظهاراتش به قاضی رضوانی؛ بازپرس امور جنایی تهران گفت: معین کارمند بانک مرکزی بود و در خیابان امام خمینی (ره) سکونت داشت، پدر معین چند سال قبل فوت شده و مادر وی نیز در یک خانه در نزدیکی خانه معین ساکن بود.

وی افزود: یک روز قبل از عید قربان امسال، معین در حالیکه بیرون از خانه بود، با شماره ناشناسی با مادرش تماس گرفت و از مادرش خواست تا وسایل سفر را جمع کرده، آماده شده تا به شمال بروند و قرار بود معین دنبال مادرش برود تا به سفر بروند اما دیگر از وی خبری نشد، معین آن روز سر کار نیز نرفته بود.

پس از این اظهارات و ثبت مفقودی معین، تیمی از کارآگاهان اداره هشتم پلیس آگاهی پایتخت با دستور بازپرس پرونده برای یافتن معین دست به کار شدند.

کارآگاهان در گام نخست به خانه معین رفتند اما اثری از وی یافت نشد و مشخص شد تلفن‌همراه معین در منزلش است، در ادامه بررسی‌ها مشخص شد اثری از خودروی معین نیز نیست که پلاک خودروی معین در سیستم جامع پلیس ثبت شد و چند روز بعد از مفقود شدن معین خبر رسید که خودروی وی در مناطق کوهستانی سوادکوه توسط پلیس کشف شده اما اثری از معین و مدارک وی یافت نشد.

در ادامه تحقیقات، کامران رضوانی؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران با دستور انتشار تصویر معین در رسانه‌ها، از شهروندان خواست در صورت یافتن اطلاعاتی از وی، به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

این پست توسط بخش اخبار حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای ناپدید شدن کارمند بانک چیست؟+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا