اخبار داغورزشی

ماجرای هک شدن پیج مهدی قائدی و چت های لو رفته چیست؟

مجله اینترنتی کولاک : از روز گذشته خبر هک شدن پیج اینستاگرامی مهدی قائدی؛ بازیکن جوان تیم استقلال در فضای مجازی پیچیده و با سرعت زیادی در حال بازنشر شدن است. البته برخی از صفحات مجازی و نزدیکان باشگاه استقلال این چت ها را ساختگی دانسته و حق شکایت از فردی که آنها را بازنشر کرده برای خود محفوظ دانسته اند.

اما اینکه چطور این پیج هک شده و آیا این چت ها که در آن مسائل خلاف عفت عمومی منتشر شده، مربوط به قائدی و دیگر بازیکنان استقلال است سوال اصلی بسیاری از کاربران است.

مهدی قائدی که ابتدای این فصل با نظر علیرضا منصوریان به استقلال آمد، جوان پر آتیه و با استعدادی است. او فصل قبل در تیم ایرانجوان بوشهر در رقابت های لیگ دسته یک بازیهای بسیار درخشانی را به نمایش گذاشت.

پس‌از درخشش وی در لیگ یک، استقلال و پرسپولیس برای جذب وی دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست. قائدی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد.

در چت هایی که از مهدی قائدی منتشر شده، البته چنانچه صحت آنها تایید شود، مسائل خلاف عفت عمومی مطرح شد و پای یکی دو بازیکن دیگر این تیم در این قضیه مطرح شده است. باید دید واکنش جامعه فوتبالی نسبت به رفتار غیر حرفه ای و غیر اخلاقی بازیکنانی که با قرارداد های سنگین میلیاردی به تیم های دولتی می پیوندند و خواسته یا ناخواسته وارد حواشی عجیب و غریب می شوند چه خواهد بود؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا