تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

ماجرای پخش صحنه های مبتذل یک فیلم در شبکه کیش و اخراج کارمند شبکه چه بود؟

مجله اینترنتی کولاک: ویدئویی در شبکه های مجازی منتشر شده که در آن شبکه کیش را در حال پخش صحنه های مبتذل یک فیلم سینمایی از جکی چان را نشان می دهد.

 

انتشار این فیلم اعتراض‌هایی را در فضای مجازی و حقیقی از سوی شهروندان جزیره کیش در پی داشت. در این رابطه از صدا و سیمای کیش خبر می‌رسد که کارمندان خاطی برکنار و توبیخ شده‌اند.

بدین منظور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش با عذرخواهی از عموم شهروندان و مردم شریف و ولایی ایران اسلامی و به ویژه جزیره کیش به دلیل پخش تصاویر نامناسب از سیمای این مرکز که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده است، گفت: متاسفانه به‌دلیل اهمال، کوتاهی و البته عملی ناخواسته از سوی برخی از کارکنان این مرکز، تصاویری نامناسب در بخش کوتاهی از یک فیلم سینمایی پخش شد که در این خصوص بررسی‌ها انجام شده، عوامل دخیل در این اتفاق ناخواسته، به ترتیب از پست‌های سازمانی خود برکنار و توبیخ شده‌اند.

نجابت با تاکید بر اینکه در نظار‌ت‌های اولیه، تمامی تصاویر نامناسب مشخص و قرار بر حذف آن بوده است، افزود: متاسفانه به دلیل اهمال مدیران و ناظران برنامه، این تصاویر پخش شده است.

وی بار دیگر با عذرخواهی بابت پخش  تصاویر مبتذل جکی چان تاکید کرد: مدیران و کارکنان ولایت‌مدار، ساعی و پرتلاش مرکز کیش همچون گذشته با رویکرد مردم‌مداری، با تولید و پخش برنامه‌های مخاطب‌محور، می‌کوشند رضایت همشهریان و گردشگران جزیره را فراهم کند.

نوشته های مشابه

۸ دیدگاه

  1. ای آقا…. امروز دیگه مثل گذشته نیست. با این گوشی‌ها واین اینترنت واین فضای مجازی دیگه مگر سکس چیزعجیبی برای مملکت ودانش آموز و… مانده که اینقدر سختش گرفتین مردم اینقدرمشکل اقتصادی وفرهنگی دارند که غم یارفراموش است. میگه همه جا خاموش همین یک جا روشن

  2. متاسفانه و در جملات و نظراتتون کاملا مشخصه که نگاه کورکورانه به فرهنگ غرب دارین.
    اگر یک بار منطقی به سانسور در کشور امریکا نگاه میکردید (چه اینترنت چه رسانه) متوجه میشدید که بیشترین سانسور را تو این کشور داریم و نقض قانون چه عواقب بدی داره.
    و اینکه اگر متاسفانه اینطور به سمت غرب غش نمیکردید فرهنگ و تربیت مبتذل جوانان غرب را اوج تربیت نمیدید

  3. پخش تصاویر نتیجه اهمال مدیر و کارمندان می باشد . این مدیر عذر خواهی کرد و قول داد که کارمندان خاطی و اهمال کار برخورد می شود و همه شنیدیم که ۲۴ ساعت بعد مدیر و کارمندان هاطی اخراج شدند .
    اتوبوسی باعث می شود دانشجوبان عزیز همین مملکت کشته شوند . مدیری عوض نمی شود . هبچ شخصی عذر خواهی نمی کند . کارمندی خاطی نیست . مدیر بی لیاقت دانشگاه با پر رویی تمام صحبت می کند . وزیر دادگستری که اصولا یک وزیر نمایشی است و کاره ای نیست قول نی دهد موضوع را بررسی خواهد کرد . مدیر بی لیاقت و کارمندان خاطی‌ بر سر کار خود خاضر هستند .
    نتیجه اخلاقی این دو حادثه هم زمان ؟؟؟؟؟؟

  4. بیچاره خانواده هایی که به صدا و سیما اعتماد میکنن بچه های طفل معصوم رو میزارن پای تلویزیون بشینن

    1. حرف نزنی بهت نمی گن زبون نداری ! انقدرادمای بی فرهنگ همچون تو زیاد که ایران شده جهان سوم ، امریکایی ها ۱۰ درصد شبکه هاشون مستهجن ولی انقدر تربیت خوبی دادن به بچه ها که نگاه نمی کنن . کم شعر بگو نادون

  5. خدا رو شکر کارمند اخراج کردن به نظرم حادثه سوختن دانش اموزا و مرگ دانشجوها رو هم بندازن گردنش حله

  6. همیشه وقتی گند میزنن از ولایت مایه میزارین چرا؟؟؟ تو خودت اولین نفری هستی که باید برکنار شی مردک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا