تلویزیون

معرفی و خلاصه داستان سریال پاکسازی The Purge+ اسامی بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

معرفی و خلاصه داستان سریال پاکسازی The Purge+ اسامی بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

پس از ۴ فیلم سینمایی موفق، The Purge (پاکسازی) اثر جیمز دموناکو راهش را به سمت تلویزیون باز کرده است. «پاک‌سازی» داستان یک دوره‌ی ۱۲ ساعته است که تمام جرم‌ها، ازجمله قتل، قانونی می‌شوند.

در نسخه سینمایی این فیلم، در هر قسمت شخصیت‌های مرتبطی وجود داشتند، اما در نسخه تلویزیونی آن، در هر اپیزود با داستان‌ها و شخصیت‌های متفاوتی روبرو می‌شویم. احتمالاً کسانی که به دنبال درک بهتری از «پاک‌سازی»، مردم ساکن این ویران‌شهر و انگیزه‌های فاسدشان هستند، این نسخه طولانی به مذاقشان خوش خواهد آمد.

سریال The Purge (پاکسازی) بر اساس مجموعه فیلمی به همین نام نوشته و کارگردانی شده توسط جیمز دیموناکو منتشر شده است. دو بازیگر نقش‌های اصلی سریال پاکسازی مشخص شده‌اند و به همراه آن نیز، توصیف مختصری از کاراکترهای آنها منتشر شده که اشاره‌هایی به داستان سریال دارد.

فیلم جدید مجموعه فیلم‌های پاکسازی، The First Purge (اولین پاکسازی) نام دارد. سریال پاکسازی قرار است یک همراه برای فیلم‌ها باشد و با توجه به جزییات منتشر شده برای آن، این سریال شامل برخی از موضوعات مبهم در فیلم‎ها نیز خواهد بود.

ساخت سریالی بر اساس این مجموعه فیلم در سال ۲۰۱۶ توسط خالق این مجموعه، جیمز دموناکو، اعلام شد. در حالی که فیلم بعدی پاکسازی، در واقع پیش‌درآمدی برای فیلم‌ها است، اتفاقات این سریال ۱۰ قسمتی در طی اوج محبوبیت پاکسازی رخ خواهد داد.

این سریال را به عنوان راهی برای بررسی اثرات قتل عام سالیانه قانونی بر روی افراد تصور کنید. مدیر کمپانی Blumhouse، جیسون بلوم، قبلا گفته بود که اتفاقات این سریال انحصارا در شب پاکسازی رخ نمی‌دهد بلکه نگاهی به اتفاقات در طی سال نیز دارد.

در این سریال گابریل چاواریا (War for the Planet of the Apes) نقش میگل، یک تکاور نیروی دریایی آمریکا با ظاهری خشن و ماموریتی شریف را بازی می کند. میگل یک نامه نگران‌کننده از خواهر کوچکترش به نام پنلوپه دریافت می‎کند که سبب می‌شود تا میگل در شب پاکسازی، به سرعت خود را به خانه برساند و مستقیم وارد موج منتظری از خشم و قتل شود.

نقش پنلوپه را جسیکا گارزا (Six, Modern Family) بازی می‎کند. ظاهرا پنلوپه بخشی از فرقه پرستش پاکسازی است و مایل است تا خودش را در اتفاقات شب پاکسازی به عنوان قربانی به رهبر تقدیم کند. نیازی به گفتن نیست که او فکرهای دیگری در سر دارد. هنوز تاریخ پخشی برای سریال پاکسازی اعلام نشده است.

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

معرفی و خلاصه داستان سریال پاکسازی The Purge+ اسامی بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا