سینما

موضوع فیلم جدید محمدحسین مهدویان چیست؟ + آخرین جزئیات و بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

موضوع فیلم جدید محمدحسین مهدویان چیست؟ + آخرین جزئیات و بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم و سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

محمدحسین مهدویان کارگردان جوان و خوش آتیه سینمای ایران که با سبک خاص فیلمسازی خود در آثاری همچون «ماجرای نیمروز» و «ایستاده در غبار» باعث تحسین منتقدین شده است، بعد از تجربه ای متفاوت در فیلم «لاتاری» قصد دارد دوباره به فضای فیلم های سابق خود بازگردد


محمدحسین مهدویان قصد دارد اوایل تابستان امسال فیلمی با محوریت شکست گروهک منافقین در عملیات مرصاد را مقابل دوربین ببرد.
پس از ساخت چند فیلم با موضوع منافقین و اقدامات مسلحانه این گروه علیه جمهوری اسلامی توسط تعدادی از کارگردانان سینمای کشورمان گویا قرار است در چند ماه آینده فیلمی دیگر با همین موضوع توسط محمدحسین مهدویان مقابل دوربین رود.


این کارگردان که هم اکنون فیلم سینمایی «لاتاری» را در حال اکران دارد این روزها مشغول تحقیق و پژوهش روی فیلمنامه جدید خود است و پس از پایان مراحل نگارش برای پروانه ساخت آن درخواست خواهد داد.


براساس شنیده ها، پیش تولید این فیلم به طور رسمی از اوایل تابستان آغاز خواهد شد اما از هم اکنون رایزنی هایی با چند بازیگر مطرح نیز انجام شده است.


جواد عزتی که در دو فیلم پیشین مهدویان («ماجرای نیمروز» و «لاتاری») بازی کرده، گویا در فیلم جدید این کارگردان نیز یکی از نقش های اصلی را برعهده خواهد داشت. براساس شنیده های خبرنگار ما گویا با این بازیگر توافقات نهایی نیز انجام شده است.
با توجه به حضور پررنگ هادی حجازی فر در آثار مهدویان، بعید نیست که او نیز ایفاگر یکی دیگر از نقش های اصلی این فیلم باشد.


تاکنون آثاری مانند «سیانور»، «ماجرای نیمروز» و «امکان مینا» با محوریت گروهک منافقین مقابل دوربین رفتند؛ براساس محوریت این سوژه، ساخت فیلم دیگری با همین مضمون توسط یک کارگردان جوان را می توان جزو سیاست های ویژه سازمان سینمایی و فارابی در حمایت از تولید اینگونه آثار در سال جدید قلمداد کرد.

به خصوص که محمدحسین مهدویان در ساخت فیلم هایی مانند «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» موفق عمل کرد و در نهایت نتیجه رضایتبخشی از خود به نمایش گذاشت. سیدمحمود رضوی به مانند دو فیلم پیشین مهدویان، تهیه کنندگی فیلم جدید این کارگردان را نیز برعهده گرفته است.

منبع: بانی فیلم

این پست توسط بخش فیلم و سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

موضوع فیلم جدید محمدحسین مهدویان چیست؟ + آخرین جزئیات و بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا