اخبار داغ

ناگفته های هلیا سهیمی از مرگ مشکوک جی لوید ساموئل بازیکن فقید استقلال

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ناگفته های هلیا سهیمی از مرگ مشکوک جی لوید ساموئل بازیکن فقید استقلال

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اجتماعی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

چند قبل و با انتشار گزارش وزنامه سان انگلستان از زندگی خصوص «جی لوید ساموئل» بازیکن سابق استقلال در تهران، سر و صدای زیادی درباره همسر دوم این بازیکن در ایران به پا شد. ساموئل در ایران همسری به نام «هلیا سهیمی» داشت. او همچنین به دین اسلام نیز گرویده بود. سهیمی در صفحه شخصی خود پست های عاشقانه زیادی برای ساموئل منتشر کرده است.

در آخرین پست های سهیمی، او مدعی شده تصادف ساموئل که منجر به مرگ وی شده کاملا مشکوک است و احتمالا او را قتل رسانده اند! سهیمی همچنین مصاحبه ای با یک روزنامه ورزشی انجام داده و گفته مرگ ساموئل را باور ندارد.

هلیا سهیمی در آخرین مصاحبه خود از گزارش روزنامه سان انگلیس و همچنین ازدواج با ساموئل و نحوه مرگ مشکوک او با خبر آنلاین صحبت کرده که در زیر می خوانید:

مشکلی از اینکه این خبر رسانه ای شود نداشتم

او را از طریق دایرکت به صفحه اینستاگرامش پیدا کردیم و البته سعی کرد خیلی با رویی گشاده پاسخگوی خبری جنجالی باشد که مثل طوفان زندگی اش را در نوردیده است. هلیا اما می گوید مشکلی از اینکه خبر منتشر شود ، نداشته و به کلمه افشاگری اعتراض می کند چون چیزی برای پنهان کردن نداشته و تمام این ها را در اینستاگرامش منتشر کرده بوده و اما برایش این نکته مهم است که چرا اصل موضوع را در سایه قرار داده‌اند و رسانه انگلیسی فقط به زندگی خصوصی این دو پرداخته و نگفته که این مرگ چقدر مشکوک است.

به او می گوییم تماس گرفتیم تا درباره این خبر ازدواجش که شوکه کننده بود و تا سان رفت و تازه رسانه های ایران به آن پی بردند حرف بزنیم که پاسخ داد:«اجازه بدهید من عرض کنم خدمت تان ، آقای همیلتون از روزنامه سان به من در دایرکت پیام دادند اما هنوز بعد از سه روز پیام های من را سین نکردند. می خواهم بدانید بدون این که با من صحبتی بشود ، یکسری چیزها را از اینستاگرام من برداشتند و چیزی که مورد علاقه خودشان بوده است را از آنها استخراج کردند و منتشر شده است. درحالی که مهمترین خواسته و بخش زندگی من که شفاف سازی درباره تصادف منجر به فوت «جی » بوده اصلا مورد توجه قرار نگرفته است.»

کاش رسانه های ایرانی با من تماس می گرفتند

او سپس گلایه داشت از رسانه های ایران که خبر را از سان منتشر کردند اما از خودش در این باره نپرسیدند. او می گوید:«راستش من گلایه دارم چون من یک ایرانی هستم و خلافی هم انجام ندادم ولی همه فقط روایت سان را نوشتند که بدون شنیدن حرف های من و برداشت شخصی آن نویسنده بود. خیلی دوست داشتم یک تماس با من می گرفتند و اقلا می پرسیدند که حرف من چه بوده.

این تیتر زندگی شخصی دقیقا با آبروی من بازی کرد . هیچ کس اصل حرف من را نشنید . آن خبر کاری کرد که حتی نمی توانم از خانه بیایم بیرون این قدر با آن خبر و فرهنگ ایرانی انگشت نما شدم. زندگی ام به هم ریخت.» می دانید همه چیز درست . من که چیزی پنهان نکردم. من همه چیز را در صفحه ام گذاشتم.

چرا برای من نوشتند افشاگری؟ شایسته آن عنوان نبودم. مگر من چه چیزی را پنهان کرده بودم. من و جی ۸ سال کاملا پاک کنار هم بودیم و حقم این برخورد نبود. اینکه اصل حرف من به کلی در سایه قرار بگیرد. من برای دو ماه آینده که قرارم با جی بوده ، هیچ حرفی درباره زندگی شخصی مان نمی زنم اما به عنوان یک خبرنگار که لطف کردید و با من تماس گرفتید تا مطلع شوید می خواهم در این مدت کمکم کنید تا درباره آن تصادف شفاف سازی کنید.»

آن تصادف واقعی نبوده

جی لوید بهار گذشته در یک تصادف ناگهانی در انگلستان فوت شد. تصادفی که سبب شده بود حتی جسد او قابل شناسایی نباشد. این بازیکن سیه چرده که در چند سال حضورش در استقلال و پیکان نقشی کلیدی در بازی این تیم ها داشت و می شد گفت یکی از بهترین خارجی های تاریخ فوتبال ایران در لیگ برتر و یکی از کارنامه دار ترین های شان بوده است، دو سال بعد از ترک ایران و خداحافظی با فوتبال، یکباره نامش برای آن حادثه تلخ سر زبان ها افتاد و شوکی بزرگ به هواداران استقلال وارد کرد.

حالا هلیا سهیمی می گوید قطعا آن اتفاق حادثه طبیعی نبوده است و برایش استدلال هایی دارد:«از نظر من و به باور من آن حادثه و تصادف قطعا طبیعی نبوده است. در تمام این ماه ها در صفحه اینستاگرام به جزئیات این تصادف با دلیل و برهان پرداختم که چرا آن حادثه مشکوک است. اینکه چرا بر خلاف قوانین انگلستان ، ۲۱ روز طول دادند تا جسد را نشان بدهند و اینکه چرا جسد به جی شباهتی ندارد.

اگرشاهدی برای اینکه ثابت کنند این یک تصادف واقعی است ، داشتند ؛چرا هیچ کدام را معرفی نکردند؟ خیلی از این ابهام ها موجودند که من و خانواده جی دنبال شان هستیم و نمی گذاریم خونش پایمال شود. دلیل من برای نگارش این نوشته ها هم دقیقا همین موضوع بود که نادیده گرفته شدند.»

او آیا برای این اتفاق مدعی شده؟ این طراح لباس ایرانی می گوید:«بله ما پیگیر این مسئله هستیم. الان بر اساس همین ابهام ها ، خواهر جی شکایت کرده است و با هم پیگیر این پرونده هستیم تا حقایق روشن شود.»

دو ساعت بعد تصادف با “جی” در مراکش قرار داشتم

از او درباره این پرسیدیم که آیا این تصادف به دلیل لو رفتن تغییر دین «جی» یا مثلا یک نوع انتقام گیری خانوادگی برای اتفاقاتی که رد زندگی شخصی اش در ایران افتاده بوده ، رخ داده است که پاسخش منفی بود و مطمئن بود که به بنا به دلایل مذهبی به هیچ عنوان نبوده است و گفت به هیچ کسی تهمت نمی زند و نمی خواهد بدون دلیل به کسی ایراد اتهام کند اما اصرار داشت این تصادف مشکوک است و باید جزئیاتش مشخص شود.

او میگوید ما در فرودگاه مراکش باهم قرار داشتیم که جی قرار بود دو ساعت بعد از من به مراکش برسد که متاسفانه هرگز نیامد…من تویه پرواز بودم که این اتفاق افتاده و مادر جی به خانواده ی من اطلاع داده بودند…وقتی رسیدم مراکش و تلفنم رو روشن کردم متوجه شدم
او طوری حرف می زند که انگار این رابطه اقلا برای خانواده جی هم مشخص بوده است.

به همین دلیل و به خاطر بازتاب هایی که این خبر در شبکه های اجتماعی داشته از او می پرسیم آیا ماجرا را واقعا خانواده ساموئل می دانستند و پاسخ می گیریم:«بله مشخص است. من عکس مادر «جی» را روی اینستاگرامم گذاشتم. من ولی واقعا نمی خواهم درباره روابطم نمی خواهم حرفی بزنم. فقط دو ماه از قول و قراری که با «جی» برای گفتن حرف های شخصی مان داشتیم، مانده است. خیلی درباره این ماجرا حرف دارم که بگذارید سر وقتش همه چیز را می گویم.»
البته که برای خود ما سئوال های زیادی وجود دارد اما احترام می گذاریم به خواستش و زوم می کنیم روی ماجرای تصادف اما این خبر منتشر شده در سان سبب شده بود تا بسیاری بگویند او شاید به دنبال سوءاستفاده از نام این بازیکن فقید است تا شاید طلب هایش را از تیم های ایرانی بگیرد که هلیا سهیمی خیلی روشن می گوید:«این حرف اشتباه است. جی ریالی از استقلال و پیکان طلب مالی ندارد…که اگر داشته باشد هم ما به پاس هواداری طرفدارانش حتما خواهیم بخشید….

او می گوید من فقط دنبال روشن شدن زوایای یک حادثه مشکوک هستم که در آن جان یک ورزشکار معروف گرفته شده. از همه شما می خواهم کمکم کنید. فقط همین. مطمئن باشید درباره آن مسائل هم روزی که تاریخ قول مان با جی رسید ، حتما درباره اش سخن خواهم گفت.»

این پست توسط بخش اجتماعی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ناگفته های هلیا سهیمی از مرگ مشکوک جی لوید ساموئل بازیکن فقید استقلال

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا