چهره هاسلبریتی ایرانی

نوید محمدزاده در انتظار حمله کاربران اینستاگرام به مدل موهایش!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

نوید محمدزاده در انتظار حمله کاربران اینستاگرام به مدل موهایش!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

نوید محمدزاده را علاوه بر بازی های پر احساس و تاثیر گذارش در فیلم های سینمایی، با مدل عجیب پوشش هم می شناسیم! او در جشنواره فیلم فجر سال قبل به دلیل لباس های عجیبی که به تن می کرد، واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی بر می انگیخت.

نوید محمدزاده در جشنواره امسال اگرچه با لباس های نه چندان عجیب در مقابل دوربین ها ظاهر شد، اما مدل موهایش بازتاب هایی در میان کاربران شبکه های اجتماعی داشت! این بازیگر در کنفرانس مطبوعاتی فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی گفت:

«این گریم است ولی من خودم دوست دارم این مدل مو را و اصلا دوست دارم با بقیه فرق کنم. باید دید در اینستاگرام چه اتفاقی می افتد و حمله می‌کنند یا نه. من خودم را نماد آنهایی می‌دانم که در اینستاگرام حمله می‌کنند»

این بازیگر در مورد نقشهای شبیه هم در چند سال اخیر گفت:« اینکه یک نفر یک بار نقش دکتر بازی کند یک بار نقش فقیر نشان دهنده تنوع در بازیگری نیست، بلکه هر نقش مشخصات خود را دارد که حتی نوع پلک زدن هم در آن تعیین کننده است.»

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

نوید محمدزاده در انتظار حمله کاربران اینستاگرام به مدل موهایش!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا