چهره هاسلبریتی خارجی

«نیا فرانکلین» دختر شایسته آمریکا در سال ۲۰۱۹+بیوگرافی و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

«نیا فرانکلین» دختر شایسته آمریکا در سال ۲۰۱۹+بیوگرافی و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

خارجی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

در مراسم انتخاب دختر شایسته آمریکا این «نیا فرانکلین» دختر شایسته نیویورک بود که گوی سبقت را از دختران شایسته سایر ایالت ها ( لوئیزیانا، ماساچوست و فلوریدا) ربود و این عنوان را به دست آورد.

نیا فرانکلین در فعالیت های اجتماعی و خیریه زیادی شرکت کرده بود که این از نظر هیئت داوران یک امتیاز ویژه به حساب می آید.

این رقابت درحالی انجام شد که جنبش اجتماعی metoo# روی آن سایه انداخته بود. این جنبش که در شبکه های اجتماعی راه افتاد برای حمایت از زنانی است که مورد آزار جنسی (به خصوص در هالیوود) قرار گرفته بودند. قربانیان آزارهای جنسی با این هشنگ به شرح ماوقع ماجرا و رسوایی فرد آزاردهنده می پردازند.

در مسابقات امسال دختر شایسته آمریکا از پوشش ها و لباس های عریان به منظور حمایت از زنان آسیب دیده در آزارهای جنسی صرف نظر شد. تاج دتر شایسته را «کارا موند» دختر شایسته آمریکا در سال ۲۰۱۸ به نیا فرانکلین داد.

نیا فرانکلین ۲۵ ساله با نام کامل نیا ایمانی فرانکلین (Nia Imani Franklin) در سال ۱۹۹۳ در نیویورک به دنیا آمد. نیا ۱۷۱ سانتی متر قد و ۵۵ کیلو وزن دارد. تحصیلات نیا در زمینه آهنگسازی و هنر است. او در دانشگاه کارولینای شمالی تحصیل کرده است.

جنیفر آنیستون و جانی دپ از هنرمندان مورد علاقه نیا هستند. نیا به مسافرت و موسیقی علاقه زیادی دارد و عاشق غذاهای ایتالیایی است.

این پست توسط بخش خارجی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

«نیا فرانکلین» دختر شایسته آمریکا در سال ۲۰۱۹+بیوگرافی و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا