اخبار داغ

هزینه ویزای اربعین و بیمه زائرین در سال ۹۷ چقدر است؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

هزینه ویزای اربعین و بیمه زائرین در سال ۹۷ چقدر است؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

با اتمام عزاداری حسینی در تاسوعا و عاشورا و نزدیک شدن به ایام راهپیمایی اربعین بسیاری از زائرین عتبات عالیات و دوستداران اهل بیت پیگیر نرخ ویزای اربعین و بیمه هستند. دبیر ستاد مرکزی اربعین از صدور ویزای اربعین ۹۷ و سایر جزئیات آن خبر داد.

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا در خصوص آغاز کار صدور ویزا برای زائران اربعین ۹۷ گفت: ۲۰ دفتر موقت به همراه ۴ دفتر کنسولی در ۲۱ استان کشور مستقر شدند که از فردا پنج‌شنبه پنجم مهرماه آماده ارائه خدمات صدور ویزا به زائران اربعین هستند.

وی با بیان اینکه تعداد مراکز صدور ویزای اربعین نسبت به سال  گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: در سال گذشته تعداد مراکز صدور ویزا ۱۲ دفتر بود که امسال به ۲۴ مرکز افزایش یافته است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین در خصوص هزینه ویزای اربعین ۹۷ هم گفت: خوشبختانه بانک مرکزی با یک قیمت ثابت برای دلار تعادلی موافقت کرده است که در دو مرحله به سازمان حج و زیارت پرداخت می‌شود تا به یک نرخ واحد برسیم و بتوانیم قیمت واحدی را برای ویزای اربعین ۹۷ که به صورت ریالی است از زائران دریافت کنیم.

حیدری همچنین از حذف عوارض خروج از کشور برای زائران زمینی اربعین ۹۷ خبر داد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین با اعلام کاهش هزینه‌های بیمه‌ای زائران اربعین گفت: در پی توافقاتی که با مراکز بیمه‌ داشتیم مقرر شد تا قیمت بیمه برای زائران اربعین علی‌رغم بالا رفتن نرخ بیمه نسبت به سال گذشته کاهش یابد و البته در ارائه خدمات بالاترین خدمات بیمه‌ای به زائران اربعین ۹۷ صورت پذیرد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

هزینه ویزای اربعین و بیمه زائرین در سال ۹۷ چقدر است؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا