اخبار داغ

همسر سوشا مکانی کیست؟+عکس عروسی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

همسر سوشا مکانی کیست؟+عکس عروسی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

«سوشا مکانی» سنگربان سابق پرسپولیس تهران بالاخره ازدواج کرد. مکانی با انتشار عکسی در استوری اینستاگرام خود این خبر را به صورت تلویحی اعلام کرد.

سوشا مکانی به طور رسمی فوتبال را از تیم نونهالان استقلال انزلی شروع کرد. سپس به تیمهای جوانان، امید و بزرگسالان کوثر تهران پیوست. نفت تهران و استیل آذین تیم های دیگری بودند که مکانی در آنها حضور یافت. او در فصل ۱۳۹۳–۱۳۹۲ به همراه فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر ایران گردید.

او فصل بعد به پرسپولیس آمد و نتوانست در این تیم توقعات را برآورده کند. اشتباهات فراوان به همراه حاشیه های عجیب و غریب باعث شد تا در انتهای فصل عطای کار را به لغایش بخشیده و به تیم «میوندالن» نروژ برود!
حاشیه های سوشا مکانی در پرسپولیس فراوان بودند از عکس گرفتن با شلوارهای عجیب و غریب گرفته تا انتشار عکس های خصوصی با خانمی که ادعا می کرد نامزد سوشا مکانی است.
سوشا مکانی در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۴ به دلیل انتشار عکس‌های خصوصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی، بازداشت شد. وی در ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۴ به تمرینات برگشت. خبرگزاری تماشاگر عکسی از صفحه اول ورزشی روزنامه همشهری منتشر کرد که سوشا مکانی را در ماشین پلیس نشان می داد. این خبرگزاری عکس منتشر شده را منتسب به بازداشت دانست و نوشت:«هنگامی که سین.م بازداشت شد تا به زندان برود»

این حواشی باعث انتقادات گستره هواداران پرسپولیس از مکانی شد. چند ماه بی خبری و حضور در تیم دسته دومی نروژی و در نهایت بازگشت به لیگ ایران و حضور در تیم صنعت نفت آبادان باعث شد تا مدت زیادی این گلر از صدر اخبار و حواشی دور بماند! به نظر می رسد همسر سوشا مکانی شخصی است که قبلا عکس هایش در فضای مجازی منتشر شده بود.

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

همسر سوشا مکانی کیست؟+عکس عروسی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا