چهره هاسلبریتی خارجی

وارون داوان: هیچ وقت خودم را بهترین بازیگر نمی‌دانم حتی اگر جایزه بگیرم

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

وارون داوان: هیچ وقت خودم را بهترین بازیگر نمی‌دانم حتی اگر جایزه بگیرم

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

وارون داوان بازیگر جوان و پرتلاش بالیوود و پسر کمدی‌ساز مطرح، دیوید داوان که فیلم “اکتبر” را در اکران دارد می‌گوید که هیچ وقت خودش را بهترین بازیگر نمی‌داند حتی اگر برای بازی در فیلمی جایزه بهترین بازیگر را بگیرد. او به سرعت این نکته را هم اضافه کرد که بهترین بازیگر بودن جزء آرزوهای او نیست.

وارون داوان از بدو ورودش به این صنعت با فیلم “دانش‌آموزان سال”‌ در سال ۲۰۱۲، بازیگری پرطرفدار تلقی شده است اما فقط فیلم  “بدلاپور” و فیلم جدیدش “اکتبر” بوده‌اند که کارهایی برجسته در کارنامه هنری او به شمار می‌آیند و دیگر فیلم‌های او همگی کارهایی تجاری و سرگرم کننده بوده‌اند. در هر حال وارون داوان فکر می‌کند هیچ وقت نمی‌تواند وارد لیست بهترین بازیگران این صنعت شود حتی اگر جایزه برنده شود. او در این خصوص چنین گفت: «راستش من فکر نمی‌کنم حتی اگر جایزه هم برنده شوم مردم مرا بهترین بازیگر بدانند. حتی اگر این طور هم شود برایم اهمیتی ندارد. چیزی که برایم اهمیت دارد این است که مردم مرا یک انسان خوب ببینند. این مهم‌ترین مسئله‌ای است که باعث ایجاد ارتباط میان بازیگر و مردم می‌شود. من به عنوان یک بازیگر تمام تلاشم را به کار می‌گیرم. من در فیلم “اکتبر”‌ بازی کردم و بازی‌ام برای اولین بار در طول دوران حرفه‌ای‌ام مورد توجه منتقدین سینما قرار گرفت.

فیلم بعدی وارون داوان، فیلمی به نام “Sui Dhaga” است. انوشکا شرما نقش مقابل او را در این فیلم ایفا می‌کند. این فیلم کاری به تولید کمپانی یاش راج است که وارون نقش یک tailor را ایفا می‌کند. و پس از آن در فیلم تاریخ درام “Kalank” ساخته کارن جوهر با عالیا بات، سوناکشی سینها، مادوری دیکشیت و سانجی دات و آدیتیا روی کاپور دیده خواهد شد. همچنین سری سوم فیلم “ABCD” را در برنامه دارد که در آن با کاترینا کایف همبازی خواهد شد.

ترجمه: سمیرا فیض آبادی

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

وارون داوان: هیچ وقت خودم را بهترین بازیگر نمی‌دانم حتی اگر جایزه بگیرم

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا