اخبار داغ

واقعیاتی درباره شبکه هرمی «ورد واید انرژی»+آیا این شرکت هرمی کلاهبردار بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

واقعیاتی درباره شبکه هرمی «ورد واید انرژی»+آیا این شرکت هرمی کلاهبردار بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اقتصادی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

روز دوشنبه ۱۴ آبانبرخی خبرگزاری ها اطلاعیه ای از وزارت اطلاعات منتشر کردند که اعلام شد شرکت ورد واید انرژی (World Wide Energy) و به همراه ۱۰ نفر از مسئولین، لیدرها و اعضای فعال آن توسط وزارت اطلاعات بازداشت شده اند.

شرکت ورد واید انرژی چه شرکتی بود و چه فعالیتی داشت؟ آیا این شرکت از مردم کلاهبرداری می کرد؟ «ایران هشدار» در همین خصوص چنین نوشت:

این شرکت ها با فریب و تقلب، از نام شرکت های مطرح خارجی استفاده و اقدام به جذب سرمایه از طریق فروش سهام شرکت های خارجی می نمایند که البته هم نام شرکت را به دروغ به یدک می کشند و هم اینکه در پشت پرده فعالیت این شرکت ها، هیچ سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی وجود ندارد.

 

یکی از شیوه های جذب افراد در شرکت های هرمی، شیوه جذب سرمایه است. این شرکت ها با فریب و تقلب، از نام شرکت های مطرح خارجی استفاده و اقدام به جذب سرمایه از طریق فروش سهام شرکت های خارجی می نمایند که البته هم نام شرکت را به دروغ به یدک می کشند و هم اینکه در پشت پرده فعالیت این شرکت ها، هیچ سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی وجود ندارد و کار صرفا در فریب و کلاهبرداری خلاصه می شود.

مدتی است شرکتی به نام ورد واید انرژی (world wide energy) با ادعای سرمایه گذاری در راستای ارتقا و پیشرفت انرژی سبز و سوخت های زیستی و غیر فسیلی، اقدام به جذب سرمایه می نماید و با تقلب و نیرنگ، خود را شرکتی قانونی در خرید و فروش سهام در بورس معرفی می کند.

شرکت ادعا می کند که در معاملات فارکس و cfd فعالیت داشته و به سرمایه گذاری در این حوزه می پردازد. این شرکت در واقع در ادامه فعالیت شرکت های هرمی چون unifounds و adrows به فعالیت می پردازد و پس از اینکه این شرکت ها به دلیل کلاهبرداری از قشر بسیار زیادی از مردم، با عدم رغبت و گرایش به آنها کنار رفتند، ظهور پیدا کرد و در واقع می توان گفت ورد واید انرژی همان شرکت های هرمی قبلی با نامی جدید است که به دنبال کلاهبرداری از افراد نا آگاه می باشد.

قرارداد این شرکت با سرمایه گذاران ۲۴ ماهه است و شرکت ادعا می کند سود اشخاص را به صورت روزانه محاسبه می نماید و در صفحه شخصی آنها نشان می دهد و برای هر ۱۰۰۰ دلار سرمایه گذاری، روزانه سه تا ۴ دلار سود در نظر می گیرد. علاوه بر این شرکت با این وعده که با معرفی دو نفر عضو جدید و به ازای هر نفر ۱۰ هزار دلار سرمایه گذاری، در هر شاخه زیر مجموعه، ۱۰۰۰ دلار پورسانت پرداخت می کند، به فریب افراد برای بدست آوردن سرمایه آنها می پردازد.

 

 

در سیستم این شرکت خرید سهام از طریق بیت کوین انجام می شود و تمام مبادلات از طریق این ارز مجازی صورت می گیرد. اما نکته حائز اهمیت اینکه شرکت ورد واید انرژی حتی نام دامنه خود را نیز به تقلب از شرکتی قانونی در آمریکا به آدرس worldwideenergy.com به سرقت برده و با تغییری جزئی در آن، نام دامنه خود را با آدرس تقلبی world wide.energy انتخاب کرده و از این طریق می خواهد خود را معتبر و قانونی جلوه دهد.

در پلتفرم های طراحی شده در این شرکت، سه پلن برنزی، نقره ای، طلایی، پلاتینیو و VIP در نظر گرفته شده که ادعا می شود در هر یک از این طرح ها، پس از مدت زمان تعیین شده، که بین ۲۴ تا ۳۶ ماه است، بین ۲۰۰ تا ۶۵۰ درصد سود پرداخت می شود اما واضح است که در پس این سرمایه گذاری، فقط فریب و خسران و زیان برای سرمایه گذار وجود دارد و تحت هیچ شرایطی چنین سودهای نجومی پرداخت نخواهد شد و این شرکت نیز مانند یونی فاندز و ادروز پس از مدتی منحل و در قالب نامی جدید، به فریب افراد جدیدی می پردازد.

این پست توسط بخش اقتصادی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

واقعیاتی درباره شبکه هرمی «ورد واید انرژی»+آیا این شرکت هرمی کلاهبردار بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا