اخبار داغ

واکنش فرماندار شهرری در مورد مومیایی منسوب به رضا خان

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

واکنش فرماندار شهرری در مورد مومیایی منسوب به رضا خان

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

در روزهای ابتدایی پس از کشف این مومیایی، برخی رسانه‌ها این مومیایی را به رضا خان پهلوی نسبت دادند که البته این موضوع را یکی دو نفر از مسئولین شهرری و سازمان میراث فرهنگی تکذیب کردند. با این حال همچنان خبری مؤثق و قطعی در این مورد منتشر شده و پیگیری‌ها ادامه داد.

خبرگزاری ایلنا امروز پیگیر این موضوع بوده و با هدایت‌الله جمالی‌پور، فرماندار شهرری صحبت کرده است.

ایلنا نوشت: جمالی‌پور در ابتدای گفتگو با اشاره به اینکه موضوعات مهم‌تری هست که خبرنگار می‌تواند به آن بپردازد، گفت: مرده‌ای بوده که پیدا شد و حالا هم دفن شده دیگر. الان یک ماه است که از این مسئله گذشته. این موضوع را باید از طریق تولیت حرم پیگیری کنید.

او در پاسخ به این سؤال که این مومیایی در حال حاضر کجاست، افزود: تا آنجایی که من اطلاع دارم آن را در جای مناسبی دفن کرده‌اند.

جمالی‌پور در پاسخ به این سؤال که این جسد کجا دفن شده، اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: ما که وقت نداریم یک مرده‌ای که حالا پیدا شده را آنقدر پیگیری کنیم. این همه هر روز در کشور می‌میرند. ضرورتی ندارد که من جست‌وجو کنم که قبر هر کدام کجاست. این جسد هم مثل مردگان دیگر است و هیچ فرقی نمی‌کند.

خبرنگار ایلنا سعی داشت با پژوهشگاه میراث فرهنگی نیز در این باره صحبت کند. سیدمحمد بهشتی (رئیس پژوهشگاه)، سیداحمد محیط طباطبایی (مشاور رئیس پژوهشگاه) و بهروز عمرانی (سرپرست پژوهشکده باستان‌شناسی و معاون پژوهشگاه)، هیچ‌کدام به تماس‌های ما پاسخ ندادند. درواقع موضوعی که به‌نظر ارتباطی مستقیم با پژوهشگاه میراث فرهنگی دارد با سکوت کامل این نهاد دولتی مواجه شده است.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

واکنش فرماندار شهرری در مورد مومیایی منسوب به رضا خان

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا