چهره هاسلبریتی ایرانی

پیشنهاد عجیب یکتا ناصر برای تلگرام چه بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

پیشنهاد عجیب یکتا ناصر برای تلگرام چه بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“بعد از اینکه مسئولان دلسوز افتخاری دیگر را رقم زدند (مدیونید اگر فکر کنید ربطی به فیلتر تلگرام در روسیه داره )و تلگرام فیلتر شد من پیشنهاد می کنم برای پیشرفت هم که شده استفاده از زبان فارسی را ممنوع کنند تا علاوه بر اینکه از بسیاری از مفسده ها جلوگیری میشود مشت محکمی هم بر دهان تمام بد خواهان فارسی زبان است .مسئولین پر توان بشتابید تاریخ در انتظار عملیاتی دیگر از شماست. پ.ن:لازم به ذکر است که تلگرام من هنوز قطع نشده و از اونجایی که من آدم خوشبینی هستم تا قبل از گوش دادن به اخبار مبنی بر قطع تلگرام از ده اردیبهشت باورم نمیشد ولی نمیدونم که این همه تبعیض تا به کی چرا من الان امکان ارتکاب جرم دارم اما بعضیا ندارن.”

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادر خانه‌دار است. به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و در تست انتخاب بازیگر شرکت کرد که در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد. پس از بازی در چند سریال دیگر، وارد دانشگاه شد و و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شد. یکتا ناصر با منوچهر هادی بازیگر و کارگردان سینما ازدواج کرده‌است.

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

پیشنهاد عجیب یکتا ناصر برای تلگرام چه بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا