چهره ها

کمند امیر سلیمانی: باند بازی در کار ما بیشتر دیده می شود

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

کمند امیر سلیمانی: باند بازی در کار ما بیشتر دیده می شود

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

گفتگو: عباسعلی اسکتی

سریال«نوار زرد» ساختار و مضمون متفاوتی دارد

از برخورد تماشاچی ها و نظراتشان می دانم که سریال «نوار زرد» را دوست دارند و بعد از مدتها یک سریال می بینیم که از ساختار و مضمون متفاوتی برخوردار است. هر چند که خود من نقش خیلی پر رنگی در آن ندارم و متاسفانه قسمتى از همان حجم نقشی هم که داشتم در ساخت حذف شد و برای من همین باقی ماند که در یک کار ارزشمند و خوش ساخت بازی کرده ام.

از نقشم در «نوار زرد» راضی نیستم

از نقش که نه! ولی از کل سریال راضی هستم. یکی از ویژگی هایى که البته بعضی ها هم از آن انتقاد کرده اند تصویر متفاوتی بود که از پلیس نشان داده شده، مضمون هایی هم که به آنها پرداخته شده به نظر من جدید است.

مخاطب تلویزیون بیشتر شده است

به لحاظ مخاطب به نظر من تلویزیون الان یک مقدار  بهتر شده است. یک مدتی پایین آمده بود اما الان بهتر شده و چیزی هم که تجربه ثابت کرده اینکه اگر سریال های خوب و ارزشمند ساخته شود تلویزیون تماشاگر خودش را خواهد داشت.

تلویزیون از سریال سازان خوب استفاده نمی کند

متاسفانه مشکل این است که ما تعداد زیادى تهیه کننده و کارگردان و عوامل کاربلد و موفق در صنعت سریال سازى داریم که آنطور که باید و شاید تلویزیون از آنها استفاده و با آنها همکاری نمی کند. به هر حال مشخصا وقتی کارگردان، نویسنده و تهیه کننده خوبی بالاى سرکار باشد حتما نتیجه اش خوب خواهد شد.

وضعیت امروز تئاتر خیلی خوب است

وضعیت امروز تئاتر خیلی خوب است. به نظر من رونق تئاتر در حال حاضر بهتر و بیشتر است، همه سالن ها پر از اجراهاى خوب است و دوستان کارهای خیلی خوبى هم اجرامی کنند، این خیلی ارزشمند است که تئاتر اینقدر فعال و خوب باشد.

موافق حضور بازیگران مختلف در تئاتر هستم

من موافق حضور بازیگران مختلف در تئاتر هستم. شغل ما بازیگری است و هیچکس محدود نیست که کی و کجا بازی کند. به هر حال هر بازیگری دوست دارد در هر شاخه ای تجربه کاری داشته باشد. حالا دیگر بستگی به توان بازیگر دارد. یکی در تئاتر موفق می شود و یک بازیگر هم بعد از یکی دو تجربه دیگر کار نمی کند.

باند بازی در کار ما بیشتر دیده می شود

در همه ی شغل ها و همه کارها باند بازی وجود دارد. حالا در کار ما بیشتر دیده می شود. خود من ممکن است خیلی از کارها را به خاطر این قضیه از دست داده باشم ولی اعتقاد دارم که همیشه برای همه کار هست و هیچکس بدون کار نمی ماند. حتما صلاح در این بوه که آدم یک سری کارها را نکند.

چهره زیبا نه، چهره دلنشین!

من اصطلاح چهره زیبا را نمى پسندم چهره دلنشین و تماشاگر پسند فکر می کنم کلمات بهتری باشند. به هر حال همه زیبایی را دوست دارند و از لحاظ بصری دوست دارند زیبایی را ببینند ولی ما بازیگرهای زیادی هم داریم که شاید چهره آنها زیبا نباشد ولی چهره های مناسبی برای کار تصویر دارند و بازی هایشان هم درخشان است.

از حاشیه ها به دورم

کار من بازیگری است. یعنی برای من شغل محسوب میشود و اصلا دلم نمی خواهد از حواشی آن استفاده کنم چون که آرامش زندگی شخصی ام برای من ارزشمندتر است.

از بچگی چهره شناخته شده ای بوده ام!

از بچگی چهره شناخته شده ای بوده ام! از نه سالگی و از طریق تلویزیون شناخته شدم و هیچ خاطره ای مربوط به قبل از آن ندارم که بدانم الان بهتر است یا آن موقع، همیشه از آدمها لطف و محبت می بینم و هیچوقت چیز بدی ندیده ام. خیلی هم خوشحال هستم چون همیشه در کنار آنها هستم و مقابلشان نیستم. کنارشان هستم و از این لذت می برم. حضور مردم در کنارم من را آزار نمی دهد.

دغدغه ای در بازیگری ندارم

بعد از این همه سال در زمینه بازیگری هیچ دغدغه خاصی ندارم، نقشی که جای کار داشته باشد و بتوانم تجربه های جدیدی داشته باشم و شخصیت های جدیدی را ایفا کنم.

دوست دارم با آدمهای کار بلد کار کنم

زمانی که من کم سن بودم تنها چند کارگردان درجه یک وجود داشت، ولی الان آنقدر طیف انتخاب وسیع شده که همیشه دوست دارم با آدمهای کار بلد کار کنم. شخص خاصی در ذهنم نیست که بگویم دوست دارم برای او بازی کنم.

سال ها قبل به اوج بازیگری رسیدم

شغل ما فراز و نشیب دارد، کسی که وارد حیطه بازیگری می شود، تلاش میکند تا به یک نقطه اوج برسد. حالا این نقطه اوج یا اول کار برای آدم اتفاق می افتد، یا وسط و یا آخر. وقتی که شما آن نقطه اوج را رد می کنید دیگر چیز جدیدی باقی نمی ماند که بخواهید به آن برسید. خوشبختانه سال های پیش با کارهای شاخصى که کرده ام این اتفاق برای من افتاده و حالا فقط ممکن است که دلم بخواهد نقش های بهتری را بازی کنم اما در کل از خودم راضی هستم.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

کمند امیر سلیمانی: باند بازی در کار ما بیشتر دیده می شود

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا