چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای رابطه حامد بهداد با آماندا دوست دختر رامین رضاییان چیست؟ + عکس

ماجرای رابطه حامد بهداد با آماندا دوست دختر رامین رضاییان چیست؟ به همراه عکس همچنین اطلاعاتی درباره زندگی شخصی آماندا را اینجا بخوانید. هنوز مدتی از افشاگری رابطه آماندا، نامزد (دوست دختر) رامین رضاییان نگذشته که این ورزشکار و مدل خبر از رابطه با حامد بهداد بازیگر سرشناس ایرانی داده است!

نسبت به این افشاگری هنوز حامد بهداد واکنش نشان نداده است. به عقیده بسیاری چت ها و گفتگوهایی که آماندا منتشر کرده به راحتی توسط نرم افزارهای ادیت عکس و ویدیو قابل طراحی است و تنها با نشان دادن چند عکس نمی توان به صحت ادعاها پی برد.

رابطه حامد بهداد با آماندا دوست دختر رامین رضاییان
رابطه حامد بهداد با آماندا دوست دختر رامین رضاییان

آماندا ۲۶ ساله، یک دو رگه ایرانی اتریشی است. او مدعی شده ۶ سال با رامین رضاییان در ارتباط بوده است! آماندا در ویدیویی مدعی شده که رامین قرار بوده با او ازدواج کند اما در خلال این ۶ سال با دختران زیادی از جمله دوستان وی ارتباط برقرار کرده است.

ظاهرا علت افشاگری آماندا شکست عشقی بوده که از رامین رضاییان خورده است. آماندا؛ مربی بدنساز و ورزشکار است و در صنعت مدلینگ نیز سوابقی دارد. او البته والدین ایرانی-اتریشی دارد اما بزرگ شده آمریکاست.

اینستاگرام آماندا

در حال حاضر به دلیل هجوم برخی از کاربران، آماندا صفحه خود را بسته است. آدرس پیج اینستاگرام instagram.com/chillibaby است.

حامد بهداد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در مشهد به دنیا آمده است. نخستین‌ بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای همین فیلم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

او بازی‌های تحسین شده‌ای در فیلم‌هایی چون: بوتیک، کافه ستاره، روز سوم، کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره، جرم، سعادت‌آباد، آرایش غلیظ، خانه دختر، نیمه‌شب اتفاق افتاد، سد معبر، قصر شیرین داشته و برای بازی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است. از آخرین جوایز او می‌توان جایزه معتبر بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در سال ۲۰۱۹ برای بازی در فیلم قصر شیرین را نام برد.

حامد بهداد در طول فعالیت هنری‌اش از سوی بسیاری از کارگردانان سرشناس سینمای ایران همچون: عباس کیارستمی، ناصر تقوایی، اصغر فرهادی، بهرام بیضایی، داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان‌آرا، پرویز شهبازی و بهمن قبادی دعوت به همکاری شده‌است. همچنین بهداد برای نقش‌آفرینی در بسیاری از فیلمهایش از جشن‌ها و جشنواره‌های متعددی نامزد دریافت جایزه بازیگری شده‌است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا