سینماسینمای‌جهان

یک بار دیگر؛ بازگشت زوج محبوب سلمان خان و کاترینا کایف

ترجمه: سمیرا فیض آبادی ، مجله اینترنتی کولاک

 

«Bharat» جدیدترین فیلم سلمان خان به کارگردانی علی عباس ظفر است که از مهم‌ترین و پرانتظارترین کارهای امسال بالیوود نیز محسوب می‌شود و عوامل این فیلم نوید یک فیلم بسیار مهیج را به طرفداران سلمان خان داده‌اند. این فیلم یک کار درام اکشن به تولید آتول آگنی هوتری است. در ابتدا قرار بود پریانکا چوپرا نقش مقابل سلمان خان را در این فیلم بازی کند اماپریانکا به خاطر موضوع ازدواجش از این پروژه کناره گیری کرد و کاترینا کایف جایگزین او شد. سلمان خان و کاترینا کایف در فیلم‌های پرفروش و موفقی همچون “یک ببر بود” و “ببر هنوز زنده است” همبازی شده‌اند و یک بار دیگر این زوج موفق تکرار خواهند شد.

 

 

داستان این فیلم برگرفته از داستان یک فیلم کره‌ای به نام «Ode to My Father» است که در سال ۲۰۱۴ اکران شده بود.

«Bharat» درمورد مردی است که روایت داستان زندگی‌اش از سال ۱۹۴۷ میلادی آغاز شده و در سال ۲۰۰۲ به پایان می‌رسد. درواقع به گفته تهیه کننده فیلم سفر یک کشور و یک شخص می‌باشد که نام هر دو آنها بارت (هند) می باشد.

قبل از اکران فیلم «Tiger Zinda Hai» سلمان خان و علی عباس ظفر برنامه ریزی ساخت این فیلم را در ذهن داشتند و درواقع این فیلم سومین همکاری مشترک آنها به حساب می‌آید.
پیش تولید این فیلم در ماه چوئن ۲۰۱۸ آغاز شد و سلمان خان طبق سنت مرسوم خود دوباره ۵ ژوئن امسال یعنی عید فطر را به عنوان زمان اکران فیلمش انتخاب کرده است. تابو، دیشا پتانی و سونیل گرول دیگر بازیگران این فیلم هستند. گریمور کاترینا در این فیلم مدل موهای کاترینا را فر کرده‌اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا