مطالب جذاب از سراسر وب :

دانلود سریال ممنوعه

۵ روش ساده برای بیدار ماندن در شب

هرگز برای بیدار ماندن، یک وعده غذایی کامل به برنامه غذایی‌تان اضافه نکنید. بهتر است به جای یک وعده کامل غذایی، میان وعده‌های سبک و مناسبی را انتخاب کنید.

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

۵ روش ساده برای بیدار ماندن در شب

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دانستنی ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

فصل امتحان‌ها فرا رسیده است و شما درس‌های نخوانده زیادی دارید! راه‌های زیادی را برای بیدار ماندن امتحان کرده‌اید اما بی‌نتیجه بوده. پیشنهاد ما به شما این است که بعد از این همه تلاش، راهکارهایی را هم برای بیدار ماندن امتحان کنید!

بیدار ماندن

راهکارهایی برای بیدار ماندن در شب :

نکته اول
خودتان را در حالت فیزیکی کاملا آرامی قرار ندهید! اگر روی یک صندلی نرم نشسته‌اید و پاهای‌تان روی میز است و درس می‌خوانید، روی کاناپه دراز کشیده‌اید و درس می‌خوانید و یا شاید روی تخت‌تان ولو شده‌اید و درس می‌خوانید، نباید انتظار بیدار ماندن داشته باشید. این موقعیت فیزیکی شما را وسوسه می‌کند که خواب کوتاهی را تجربه کنید. اما خوابیدن همان و خواب ماندن تا صبح همان!

نکته دوم
پژوهش‌های دانشمندان نشان می‌دهد که حس بویایی در بیدار نگه داشتن افراد و یا به خواب رفتن تاثیر مشخصی دارد. یکی از بوهایی که می‌تواند به بیدار ماندن شما کمک کند، بوی نعناع است. بوی نعنا هم شما را هشیار نگه می‌دارد و هم تاثیر زیادی در کاهش استرس دارد.

نکته سوم
چرت بزنید! چرت‌هایی که کمتر از ۳۰ دقیقه طول بکشند، به شما انرژی دوباره بیدار ماندن می‌دهند اما اگر بیشتر از ۳۰ دقیقه بخوابید، خواب شما عمیق می‌شود و در صورتی که از خواب بیدار شوید، بیشتر کسل و بی‌انرژی خواهید بود.

نکته چهارم
به فکرتان استراحت بدهید. موسیقی گزینه خوبی برای استراحت فکری است. موسیقی مناسب می‌تواند ذهن شما را بیدار و فعال نگه دارد و در عین حال کمی به آن استراحت بدهد.

نکته پنجم
هرگز برای بیدار ماندن، یک وعده غذایی کامل به برنامه غذایی‌تان اضافه نکنید. بهتر است به جای یک وعده کامل غذایی، میان وعده‌های سبک و مناسبی را انتخاب کنید. نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه هم به شما کمک خواهد کرد. کافئین در هر دو نوشیدنی وجود دارد و به حفظ هشیاری شما کمک می‌کند./دارچین

این پست توسط بخش دانستنی ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

۵ روش ساده برای بیدار ماندن در شب

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت
طراحی سایتسئوسرویس و تعمیر کولر گازی