اخبار داغ

آخرین اخبار تعرض به سفارت ایران در لندن به همراه عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آخرین اخبار تعرض به سفارت ایران در لندن به همراه عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سیاسی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

هواداران یک گروهک از ساعتی پیش با حمله به سفارت ایران در بریتانیا، وارد فضای سفارت ایران در لندن شدند.اعضای این گروهک با سرنگون کردن پرچم کشورمان، پرچم گروهک خود را بر بام سفارت به اهتزاز درآوردند.

تحرکات این گروهک شورشی به صورت زنده از برخی شبکه‌های ضدانقلاب به صورت زنده در حال پخش شدن است.

پلیس لندن تا این لحظه واکنشی درقبال این رفتار تروریستی نشان نداده است.

روایتی از عقبه مهاجمان به سفارت ایران در لندن

▪عده ای با عنوان حمایت از بیت آیت الله سید صادق شیرازی و اعتراض به دستگیری پسرش (سید حسین شیرازی) امروز در لندن متعرض سفارت ایران در این شهر شده و با بالا رفتن از دیوار سفارت پرچم های خود را به نمایش آوردند.

▪این افراد که تصاویر آیت الله سید صادق شیرازی و سید حسین شیرازی را در دست دارند، وابسته به گروهی با عنوان هیات «خدام المهدی» هستند که در حومه لندن فعالیت دارند.

▪شبکه ماهواره ای فدک که گفته می شود وابسته یاسر حبیب (کویتی الاصل) است و ارتباط خاص با هیات خدام المهدی دارد پوشش پر رنگی به این ماجرا داده است.

▪شبکه ماهواره ای فدک دیدگاه های تندی راجع به ایران و بر دیدگاه های اختلافی بین تشیع و اهل سنت تاکید و اصرار می ورزند.

اعتراض به دستگیری سید حسین شیرازی

در اقدامی افراطی، بسیار زشت و محکوم، عده ای با عنوان حمایت از بیت آیت الله سید صادق شیرازی و اعتراض به دستگیری سید حسین شیرازی فرزند وی  امروز در لندن متعرض سفارت ایران در این شهر شده و با بالا رفتن از دیوار سفارت پرچم های خود را به نمایش در آوردند.

به گزارش خبرنگار شفقنا در لندن، این افراد که تصاویر آیت الله سید صادق شیرازی و سید حسین شیرازی را در دست دارند،  وابسته به گروهی با عنوان هیات «خدام المهدی» هستند که در حومه لندن فعالیت دارند.

بر اساس این گزارش عده ای از این افراد نیز وارد فضای سفارت شدند.

شبکه ماهواره ای فدک که گفته می شود وابسته به یاسر حبیب (کویتی الاصل)  است و ارتباط خاص با هیات خدام المهدی دارد، پوشش پر رنگی به این ماجرا داده است.

شبکه ماهواره ای فدک به دیدگاه های های اختلافی بین تشیع و اهل سنت تاکید و اصرار می ورزند و مواضع تندی علیه ایران دارند.

در توییت سفیر ایران در لندن از حضور پلیس در محل سفارت خبر داده اما اشاره ای به اقدام پلیس در ممانعت از تعرض این افراد نشده است.

به گزارش تیتر یک آنلاین و به نقل از شفقنا، سید حسین شیرازی سه شنبه ۱۵ اسفند در قم بازداشت شده است.

دفتر آیت الله سید صادق شیرازی در تماس خبرنگار شفقنا با تایید این دستگیری اعلام کردند که سید حسین شیرازی صبح سه شنبه  پس از پایان درس و خروج از دفتر بازداشت شده است.

اعتراض شدید وزارت خارجه به تعرض سفارت ایران در لندن

جمهوری اسلامی ایران در پی تعرض به سفارت کشورمان در لندن به شدت به دولت انگیس اعتراض کرد. در پی ورود چند نفر از هواداران یک فرقه تندروی مقیم انگلیس به بالکن سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن و اهانت به پرچم مقدس کشورمان بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بلافاصله پس از وصول این خبر آقای دکتر عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران را به سفیر انگلیس در تهران منتقل کرده و خواهان محافظت کامل پلیس از دیپلمات های کشورمان در لندن، و برخورد فوری پلیس با مهاجمین شد.
قاسمی افزود: سفیر انگلیس در تهران نیز ضمن ابلاغ عذرخواهی رسمی دولت انگلیس گفت: پلیس ضدشورش انگلیس در محل حضور یافته و اوضاع را تحت کنترل دارد.‎

اعتراض شدید عراقچی به سفیر انگلیس در تهران

سخنگوی وزارت خارجه:
?عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران را به سفیر انگلیس در تهران منتقل کرده و خواهان محافظت کامل پلیس از دیپلمات های کشورمان در لندن، و برخورد فوری پلیس با مهاجمین شد.

?سفیر انگلیس در تهران نیز ضمن ابلاغ عذرخواهی رسمی دولت انگلیس گفت: پلیس ضدشورش انگلیس در محل حضور یافته و اوضاع را تحت کنترل دارد. وی گفت تمامی اقدامات لازم برای محافظت از جان دیپلمات های ایران و جلوگیری از ورود مهاجمین به داخل سفارت به عمل آمده است.

حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن نیز در تویتی این خبر را تایید کرد:

این پست توسط بخش سیاسی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آخرین اخبار تعرض به سفارت ایران در لندن به همراه عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا