چهره هاسلبریتی خارجی

آدرس پیج اصلی اینستاگرام آیاندا پاتوسی بازیکن جدید استقلال

مجله اینترنتی کولاک: مسئولان باشگاه استقلال تهران پس از خریداری اسماعیل گونکالوس به عنوان مهاجم در بازار نقل و انتقالات برای خرید یک پلی میکر یا بازیساز تلاش کرده‌اند که هدف جدید آنها مشخص شده است.

 

 آیاندا پاتوسی بازیکن جدید استقلال

 

در حالیکه قرار شده بود سرور جپارف پس از دریافت مطالباتش به تهران بیاید تا قرارداد جدیدی با آبی پوشان به امضا برساند اما اکنون نام جدیدی برای این پست شنیده می‌شود. آیاندا پاتوسی ۲۶ ساله اهل آفریقای جنوبی نامی است که به تازگی مطرح شده و به نظر می‌رسد برای مذاکرات نهایی آماده می‌شود.

 

پاتوسی که از ۱۶ سالگی در آکادمی باشگاه خنک بلژیک حضور داشته اولین قرارداد رسمی فوتبالی‌اش را در سال ۲۰۱۱ با تیم لوکرن به مدت ۴ سال به امضا رساند و در همان سال به همراه این تیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. او در ۱۶۷ بازی برای تیم لوکرن بلژیک، ۲۴ گل به ثمر رساند و ۴۰ پاس گل ثبت کرد!

پاتوسی در ژوئن سال ۲۰۱۷ به کشورش بازگشت و از آن زمان کیپ تاون سیتی حضور دارد. در ۴۵ بازی برای این تیم، پاتوسی ۱۱ گل زده و ۹ پاس گل ارسال کرده است.

پست تخصصی این بازیکن ۱۷۴ سانتی متری وینگر چپ بوده و در دو تیم خود این پست را تجربه کرده است. پاتوسی همچنین در پست وینگر راست و هافبک طراح هم تخصص دارد. ارزش فعلی این بازیکن در سایت معتبر ترانسفر مارکت ۹۰۰هزار پوند اعلام شده است. پاتوسی در فصل جاری به همراه تیم کیپ تاون سیتی در چهار جام شرکت داشته و در ۲۰ بازی که مجموعا انجام داده ۵ گل زده و ۴ پارس گل ارسال کرده است. ۶ سال پیش او برای اولین بار به اردوی تیم ملی آفریقای جنوبی دعوت شد و از آن زمان در ۱۲ بازی ملی ۳ گل به ثمر رسانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا