چهره ها

آرات حسینی ستاره مسابقات اعجوبه های جهان در پکن+بیوگرافی و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آرات حسینی ستاره مسابقات اعجوبه های جهان در پکن+بیوگرافی و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

«آرات حسینی» ورزشکار نو نهال بابلی در مسابقات اعجوبه‌های جهان در پکن با کسب بالاترین امتیاز سوپراستار شد. این ورزشکار نو نهال بابلی توانست تمام موانع ورزشی از جمله پرش با مانع و صخره نوردی را با موفقیت پشت سرگذاشته و مقام اول جهان را بعنوان کوچکترین ورزشکار بدست آورد.

سید آرات حسینی پسربچه بابلی کشورمان با مربیگری پدرش بدون داشتن هیچ حامی و پشتیبانی، قادر است سخت‌ترین تمرینات ژیمناستیکی و آکروباتی را انجام دهد.

آرات برای اولین بار برای هنرنمایی به کشور چین دعوت شد که با استقبال فراوانی روبه‌رو شد. این برنامه سبب شد تا کشورهای دیگر نیز از او برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی‌شان دعوت کنند. یکی از برنامه‌هایی که آرات و پدرش در آن حضور داشتند  برنامه  little big shots استرالیا بود که مخاطبان زیادی دارد. آرات بار دیگر هنر خود را به بهترین وجه برای جهانیان به نمایش گذاشت و تحیر آنها را برانگیخت. آنها پس از مشاهده هنرنمایی آرات، به او لقب مرد عنکبوتی ایرانی را دادند.

حرکات و نمایش‌های خارق‌العاده آرات، پسربچه بابلی، نام او را به‌عنوان قوی‌ترین کودک جهان از نگاه کاربران یوتیوب ثبت شد.

آرات حسینی؛ کودک نابغه ورزشکار، کیست؟

این کودک اعجوبه و نابغه، با مربیگری پدر از سن یک سالگی فعالیت خود را بدون هیچ گونه حامی، در ژیمناستیک و آکروبات شروع کرده و مورد تحسین و تعجب جهان قرار گرفته است.

پدر آرات محمد حسینی شغلش آزاد است و همسرش نیز خانه دار. آنها فرزند دیگری هم به جز آرات دارند. یک دختر ۱۵ ساله هیچ کدام از اعضای این خانواده نه ژیمناست هستند و نه مانند آرات استعدادی در ورزش دارند.

پدر آرات می گوید: «از سه ماهگی متوجه دستان فوق العاده قوی آرات شدم، اولین بار در ۳ ماهگی انگشت دستم را به سمتش بردم. دست راستش را حلقه کرد به دور انگشتم و فشرد؛ آرات وقتی به انگشتم محکم چسبیده بود، یکدفعه هر دو پایش را به سمت سرش آورده و یکباره تمام بدنش را از روی زمین بلند کرد. آن روز قدرت عجیب دستان آرات و انعطاف حیرت انگیز بدنش را دیدم. بعد از آن روز حرکت های عجیب و غریب تری از پسرم دیدم.»

اوج حرکت های انعطاف پذیر آرات از ۷ ماهگی اش شروع شد زمانی که از میله آویزان بود توانست بدون هیچ کمک و آموزشی بصورت غریزی پشتک بزند . آرات چند ماه بعد؛ یعنی از ۱۳ ماهگی می توانسته به راحتی برای چندین بار پشت سر هم این حرکت را تکرار کند، پدرش می گوید: «وقتی دیدم پسرم استعداد عجیبی در انجام حرکات آکروباتیک دارد تصمیم گرفتم وقتم را کامل در اختیارش بگذارم و خودم به پسرم آموزش بدهم.»

وی ادامه داد: «بعد از آنکه متوجه استعداد های پسرم شـدم به پیشنهاد اطرافیانم صفحه ای در اینسـتاگرام راه اندازی کردم ه شکل عجیبی از این صفحه نه تنها در ایران بلکه در خارج ازکشور استقبال شد.»

در حال حاضر ۹۶۱٫۸ هزار دنبال کننده، صفحه پسرم را دنبال می کنند که خیلی از آنها از کشورهای دیگر هستند.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آرات حسینی ستاره مسابقات اعجوبه های جهان در پکن+بیوگرافی و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا