علم و تکنولوژی

آشنایی با تمام زنانی که از «جاستین بیبر» آسیب دیده اند

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آشنایی با تمام زنانی که از «جاستین بیبر» آسیب دیده اند

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ویژه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

۱-جاسمین ویلگاس
زنانی که «جاستین بیبر» زندگی‌شان را زیر و رو کرده است
جاسمین ویلگاس اولین عشق جاستین بیبر در هنگام شروع شهرت بود که در موزیک ویدیوی «عزیز» در کنار او حضور داشت و حتی تور سال ۲۰۱۰ را زمانی که بیبر هنوز یک نوجوان بود برای وی برنامه ریزی کرد.
عکس هایی در سن ۱۶ سالگی از این دو در خودرویشان نشان می داد که آن ها رابطه ی خیلی نزدیکی دارند. زمانی که شما مشغول خواندن این مقاله هستید ویلگاس اولین بچه اش را در شکم دارد و پدر فرزند او نیز کسی جز رونی بنکس،دوست قدیمی ۱۸ ساله ی او نیست. بدین ترتیب علی رغم رابطه ی خوب اولیه، بیبر بعد از رسیدن به شهرت، ویلگاس را فراموش کرد و او نیز برای فراموش کردن بیبر خیلی زود با دوست نوجوانش وارد رابطه شد.
۲- سلنا گومز
زنانی که «جاستین بیبر» زندگی‌شان را زیر و رو کرده است
بسیاری از نحوه ی پایان یافتن رابطه ی گومز و بیبر اطلاع دارند، رابطه ای که پس از کش و قوس ها و جنجال های فراوان بالاخره پایان یافت. اما گومز این رابطه را بدون صدمه روحی به پایان نبرد. در اواخر رابطه ی پرفراز و نشیب این دو در ژانویه ۲۰۱۴، گومز برای مدتی در بیمارستان بستری شد. اگر چه وی ادعا می کرد که برای حل مشکل ریوی به بیمارستان رفته اما گزارش های اولیه چیز دیگری را نشان می داد. برخی رسانه ها ادعا می کردند که سلنا گومز در مصرف داروهای تجویز شده زیاده روی کرده است و در این حین نیز به مصرف بی رویه ماریجوانآ و الکل روی آورده بود.
اگر ظاهر بیبر را در همان برهه زمانی دیده باشید متوجه می شوید که این موضوع غیرمنطقی به نظر نمی رسد زیرا در آن مدت بیبر نیز به شدت رنجور شده بود. حتی بیبر در مصاحبه ای اعلام کرد که در آن مدت بدون تجویز پزشک از داروی زاناکس (داروی ضد افسردگی) استفاده کرده و مدتی نیز به مصرف ماریجواناً مشغول بوده است.
۳- میراندا کِر
زنانی که «جاستین بیبر» زندگی‌شان را زیر و رو کرده است
میراندا کِر و اورلاندو بلوم مانند زوج طلایی هالیوود به نظر می رسند. اما ناگهان خبر رسید که میراندا کر و جاستین بیبر در شو مد و لباس ویکتوریان سیکرت با هم رابطه ی نزدیک تر از حد انتظاری داشته اند.
اگر به یاد داشته باشید درست بعد از این شو بود که برای اولین بار سلنا گومز و جاستین بیبر از هم جدا شدند و بعد از آن نیز بیبر با عکس هایی که با کر گرفته بود به تمسخر اورلاندو بلوم پرداخت که در جولای ۲۰۱۴ آشوبی بپا کرد. در مارس سال ۲۰۱۴ جیمز پیکر، میلیاردر استرالیایی و دیوید گینگل که او نیز میلیاردر معروفی است بعد از رابطه ی مشترک با میراندا کر با هم درگیر شدند. به نظر می رسد که میراندا کِر دوست دارد مردان ثروتمند به خاطر او به جان هم بیفتند و این موضوع بی تاثیر از رابطه اش با جاستین بیبر نیست.
۴- باربارا پالوین
زنانی که «جاستین بیبر» زندگی‌شان را زیر و رو کرده است
به نظر می رسد که شب اجرای برنامه ی فشن شو ویکتوریان سیکرت شب پرکاری و شلوغی برای جاستین بیبر بوده است زیرا خبرها حاکی از این است که وی در این شب علاقه ی خود را به باربارا پالوین، دیگر مدل معروف، نیز ابراز کرده است. این دو آن شب با هم عکس سلفی گرفته و آخر هفته نیز برای تماشای یک تئاتر در برادوی با هم ملاقات کردند.
البته به نظر می رسد بیبر این کار را برای زهر چشم گرفتن و ترساندن سلنا گومز انجام داده است که در همان هنگام در حساب توییتری خود به رابطه ی این دو اشاره تندی کرد. بعد از اتمام رابطه ی کوتاه این دو خبرهایی از رابطه ی پالوین با نیال هوران از اعضای گروه موسیقی وان دایرکشن در اوایل سال ۲۰۱۴ و همچنین با اد شیران در اوایل سال ۲۰۱۵ شنیده شد. جالب این که گفته می شود شیران و هوران قبل از آشنایی بیبر و گومز رابطه ی نزدیکی با گومز داشته اند.
۵- یووانا ونتورا
زنانی که «جاستین بیبر» زندگی‌شان را زیر و رو کرده است
در بهار سال ۲۰۱۴ خبر رسید که بیبر با یووانا ونتورا، مدلی اهل میامی دیده شده و بنظر می رسد که رابطه ی نزدیکی دارند. البته نامزدی آن ها اتفاق نیفتاد اما بیبر بارها در انظار عمومی و اینستاگرام نشان داد که صمیمت خاصی بین این دو وجود دارد. پس از پایان رابطه ی کوتاه این دو، لباس های ونتورا به شدت تغییر کرده و برخلاف گذشته لباس های نازک و نیمه عریان می پوشد. حتی گفته شده که خود با پاپاراتزی ها تماس برقرار کرده تا درباره رابطه اش با بیبر به آن ها اطلاعات بدهد. بنظر می رسد که وی می خواسته از مدت کوتاه رابطه اش با بیبر برای رسیدن به شهرت نهایت استفاده را ببرد.
۶-مایلین جنسن
زنانی که «جاستین بیبر» زندگی‌شان را زیر و رو کرده است
اگر بخواهیم در حق بیبر انصاف را رعایت کنیم باید بگوییم که نمی توان عامل خراب شدن مایلین جنسن را بیبر بدانیم زیرا او از قبل نیز در مسیر تبدیل شدن به یک دختر بد قرار داشت. در دسامبر سال ۲۰۱۲ که گومز و بیبر بار دیگر برای مدت کوتاهی از هم جدا شده بودند خبر رسید که او با مایلین جنسن وارد رابطه شده و بارها در حال مصرف مشروبات الکلی با هم دیده شده اند. این رابطه باعث شد که به جنسن لقب «تعقیب کننده ستاره» داده شود. وی پس از رابطه با بیبر به دلیل درگیری فیزیکی با یکی از بازیگران سریال «اکسیژن» از این برنامه کنار گذاشته شد. شاید بیبر او را از یک دختر بد به یک دختر بدتر تبدیل کرد.
۷-کندال جنر
زنانی که «جاستین بیبر» زندگی‌شان را زیر و رو کرده است
کندال جنر، علی رغم نسبتش با کارداشیان ها، همیشه سعی می کرد خود را از دردسر دور نگه دارد، البته تا جایی که خبرهای رسانه ها نشان می داد و این موضوع تا آگوست ۲۰۱۴ ادامه داشت. در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ ویدیویی از بیبر منتشر شد که وی را در حال ادا کردن حرف های نژادپرستانه نشان می داد. در آگوست همان سال ویدیو مشابهی از کندال جنر منتشر شد. به نظر می رسد که بین شعارهای نژادپرستانه این دو ارتباطی وجود داشت که صدمه زیادی به وجهه ی جنر به عنوان یک سوپرمدل زیبا وارد کرد.
۸- کایلی جنر
زنانی که «جاستین بیبر» زندگی‌شان را زیر و رو کرده است
همه می دانیم که جاستین بیبر با رپرها و رفقای زیادی سروکار داشت از جمله تایگا و کریس براون. تایگا رابطه ی بی پایانی با کایلی جنر داشته و این دو قبل از این که جنر به سن ۱۸ سالگی برسد با هم ازدواج کردند، اگر چه تایگا قبل از او رابطه ای طولانی با بلک چینا داشته و با او صاحب یک فرزند نیز شده بود.
اما این تنها باری نبود که بیبر و جنر کوچک به هم مربوط می شدند زیرا بر اساس گزارش ها بیبر بود که موجبات آشنایی جنر و لیل تویست، دوست بیبر، را در سال ۲۰۱۳ فراهم کرد که از همان جا روابط جنر با پسران بد آغاز شد. اگر لیل تویست را نمی شناسید باید بدانید که او یکی از وصله های ناجور بیبر است که همه جا همراه او بوده و بارها خودروهای گران قیمت او را به در و دیوار کوبیده است. حتی زمانی که انتقادها از جنر در مورد مدل موی سرش در رسانه های اجتماعی بالا گرفت بیبر تنها کسی بود که از کار او دفاع کرد.
۹- شانتل جفریز
زنانی که «جاستین بیبر» زندگی‌شان را زیر و رو کرده است
در مورد چنتل جفریز و جاستین بیبر سخت است که بگوییم کدام یک بر دیگری تاثیر بد گذاشته است. این مدل اینستاگرامی در شب پرماجرای ژانویه ۲۰۱۴ که بیبر در میامی به دلیل رانندگی در حین مستی بازداشت شد همراه او بود اما او خود نیز در بدرفتاری رکورددار بود.
بر اساس گزارش های این دختر جوان در سن ۱۸ سالگی به جرم ضرب و شتم خفیف دستگیر شد اما بعد از این که قربانی از همکاری با نیروهای پلیس خودداری کرد وی آزاد شد. در زمان آشنایی با بیبر، جفریز توانست راه خود را به فرش قرمزها، مراسم افتتاحیه و جشن های بزرگ باز کند اما توانست خود را از دردسر دور نگه دارد.
۱۰- کورتنی کارداشیان
زنانی که «جاستین بیبر» زندگی‌شان را زیر و رو کرده است
از زمان جدایی کورتنی کارداشیان از اسکات دیزیک در تابستان ۲۰۱۵، ادعا شد که کورتنی کارداشیان با جاستین بیبر رابطه دارد. حتی گفته شد که این دو با هم به مهمانی رفته اند، چیزی که کارداشیان در دوران زندگی با دیزیک انجام نمی داد حتی او شیوه ی اذیت کردن عاشق قدیمی به شکل غیرمستقیم را به او یاد داد.
به گفته ی منابع خبری، دیزیک از این که بیبر از او جوان تر، خوش چهره تر و مشهورتر و پولدارتر بود به او حسادت می کرد و وقتی می دید که کورتنی کارداشیان با او رابطه دارد بیش از پیش ناراحت می شد و کورتنی سعی می کرد با این کار دیزیک را بیشتر اذیت کند. از این رو وقتی که اسکات با کسان دیگری وارد رابطه می شد کورتنی نیز رابطه اش با بیبر را علنی می کرد چون می دانست اسکات دیزیک این موضوع را دنبال کرده و غصه خواهد خورد.

این پست توسط بخش ویژه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آشنایی با تمام زنانی که از «جاستین بیبر» آسیب دیده اند

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا