چهره هاسلبریتی خارجی

آشنایی با پردرآمدترین خوانندگان دنیا در سال ۲۰۱۸

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آشنایی با پردرآمدترین خوانندگان دنیا در سال ۲۰۱۸

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دانستنی ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

هر سال برخی از رسانه ها و نشریات هنری یا اقتصادی اقدام به انتشار آماری از درآمد هنرمندان می کنند. در میان هنرمندان، این خوانندگان هستند که معمولا بیشترین درآمد را در طول سال کسب می کنند.

در همین رابطه مجله فوربز، کیتی پری را به‌عنوان پردرآمدترین موزیسین‌ زن سال معرفی کرد. بنا بر گزارش این مجله اقتصادی، کیتی پری بین ژوئن ۲۰۱۷ تا ژوئن ۲۰۱۸ درآمدی بالغ بر ۸۳ میلیون دلار به دست آورده است که این رقم دو برابر درآمد او در سال ۲۰۱۶ است. کیتی پری در سال ۲۰۱۶ در رده شصت‌وسوم و در سال ۲۰۱۷ در رده نهم پردرآمدترین زنان دنیای موسیقی قرار گرفت.

بخش مهمی از درآمد کیتی پری در بازه زمانی ژوئن ۲۰۱۷ تا ژوئن ۲۰۱۸ مربوط به درآمد او از تور کنسرت پنجمین آلبومش با نام “گواه” است. تور کنسرت این خواننده شامل ۸۰ اجرا در شهرهای مختلف جهان بود و هر اجرا حدود یک میلیون دلار برای کیتی پری و گروهش درآمد داشت.

دومین خواننده پردرآمد زن تیلور سویفت است که در این مدت توانسته ۸۰ میلیون دلار درآمد به دست آورد. تیلور سویفت تور اجراهای آلبوم “اعتبار” را از می ۲۰۱۸ آغاز کرد و تنها در ماه می ۶۷ میلیون دلار درآمد کسب کرد. این خواننده بدون شک پردرآمدترین خواننده لیست فوربز در سال ۲۰۱۹ خواهد بود، چراکه با تور کنسرت آلبوم “اعتبار” مجموعاً ۳۶۰ میلیون دلار درآمد به دست آورده است که بیش از ۷۰ درصد از این درآمد مربوط به اجراهای بعد از ماه ژوئن ۲۰۱۸ است و در لیست بعدی فوربز محاسبه خواهد شد.

در رده سوم لیست فوربز، بیانسه با ۶۰ میلیون دلار درآمد قرار دارد که او نیز بخش مهمی از درآمدش را مدیون تور کنسرت مشترک با همسرش‌، جی‌زی است. با توجه به اینکه اکثر اجراهای تور پرفروش بیانسه و جی‌زی پس از ماه ژوئن برگزار شده، به طور قطع بیانسه نیز در لیست سال ۲۰۱۹ فوربز جزو پرفروش‌ترین خواننده‌های زن جهان خواهد بود.

پینک با ۵۲ میلیون دلار، لیدی گاگا با ۵۰، جنیفر لوپز با ۴۷ و ریحانا با ۳۷٫۵ میلیون دلار در رتبه‌های چهارم تا هفتم این لیست قرار دارند. نفر هشتم لیست یک خواننده و بازیگر آلمانی با نام هلنا فیشر است که تا کنون ۶ بار به‌عنوان بهترین خواننده کشور آلمان معرفی شده است.

همچنین سلن دیون، خواننده مشهور کانادایی با ۳۱ میلیون دلار و بریتنی اسپیرز با ۳۰ میلیون دلار، نهمین و دهمین خوانندگان پردرآمد زن در سال ۲۰۱۸ هستند.

این پست توسط بخش دانستنی ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آشنایی با پردرآمدترین خوانندگان دنیا در سال ۲۰۱۸

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا