چهره هاسلبریتی خارجی

آشنایی با کندیس سوانپوئل بهترین مدل آفریقایی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آشنایی با کندیس سوانپوئل بهترین مدل آفریقایی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

لباس و مد

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

 کندیس سوانپوئل متولد ۲۰ اکتبر ۱۹۸۸ میلادی، یکی از بهترین مدل های آفریقایی است که به خاطر همکاری اش با کمپانی ویکتوریا سکرت، شناخته شده است. کندیس فرزند ویلم و آیلین سوانپوئل است. وی در شهر موی ریور در آفریقای جنوبی در خانواده ای آفریقایی از تبار هلندی بزرگ شده است. او در سن ۱۵ سالگی توسط دیده بانی مدل وارد بازار دوربان فلی شد.

در سال ۲۰۱۶ مجله فوربز او را به عنوان هشتمین مدل پردرآمد معرفی کرد. سوانپوئل در سرمقاله های آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی، روسی، استرالیائی، برزیلی، ژاپنی، کره ای، چینی، ووگ مکزیکی، ال چینی، بازار هارپر آمریکایی و کره ای وی، الوئر، وی حضور داشته است. او در سال ۲۰۱۰ تبدیل به فرشته ی ویکتوریا سکرت شد. و در همان سال سوانپوئل مدل خط شنا کارداشیان بود.در مصاحبه ای با مجله ووگ فرانسه درباره راز زیبایی و رژیم غذایی و ورزشش صحبت کرده که متن مصاحبه با این مدل زیبا و گران قیمت را برایتان آماده کرده ایم.

اولین چیزی که به محض بیدار شدن از خواب به آن فکر میکنی چیست؟

بستگی به شرایطم دارد اما معمولا اولین چیزی که به آن فکر می کنم این است که صبحانه چی بخورم.

صبحانه مورد علاقه ی کندیس چیست؟

کندیس سوانپوئل: اسفناج و املت فتا، زیرا من عاشق تخم مرغ هستم یا صبحانه کامل انگلیسی سنتی که من در آفریقای جنوبی با آن بزرگ شده ام.

کارهایی که شما برای زیبایی انجام می دهید چیست؟

من معمولا پوستم را پاکسازی می کنم، پاک کننده و تونر و گاهی هم از ماسک ها و سرم های مناسب با پوستم استفاده می کنم. رازم این است که همه چیز را ساده می گیرم.

چگونه موهایت را سالم و شاداب نگه می داری؟

افرادی هستند که روی موهای من کار می کنند. من از ماسک های هیدراته شب ها بر روی سرم می گذارم و صبح ها آن را می شورم. یا از روغن های طبیعی که در خانه دارم استفاده می کنم. دستورالعمل من ساده است; مخلوطی از روغن های طبیعی، روغن نارگیل و آرگان.

محصولات زیبایی که همیشه استفاده می کنید چیست؟

آب روغن گل رز، نرم کننده لب، روغن های عطری و یک کرم مرطوب کننده خوب.

شما برای کاهش استرس و فشار عصبی چیکار می کنید؟

من فکر می کنم یوگا به من روش های تنفس را یاد داده است. من نفس هایی عمیق و آرام می کشم.

روش شما برای اینکه در مقابل دوربین راحت قرار بگیرید چیست؟

این سوال مهمی در آماده سازی است. دانستن اینکه پوست من بی عیب و نقص است و من برای آن کار کرده ام به من اعتماد به نفس می دهد.

چه ورزش هایی را معمولا انجام می دهید که بدنتان را همیشه روی فرم نگه دارید؟

دوست دارم در ورزش هایی که انجام میدم تنوع ایجاد کنم. من یوگا، شنا و بوکس انجام میدم اما فکر می کنم که ورزش مورد علاقه ام، پیلاتس است. وقتی که در نیویورک هستم، به مدت یک ساعت مقاومت جسمانی با جاستین گلبند انجام می دهم. کسی که برای ۹ سال مربی من بوده است.

آیا قبل از عکاسی ها از غذاهای خاصی استفاده می کنید تا عکستان در بهترین حالت باشد؟

من مصرف نمک وسدیم مانند؛ سس سویا را کاهش داده ام و از میوه های حاوی آنتی اکسیدان و انواع اسموتی و پودر کلاژن استفاده می کنم تا پوست خودم را در بهترین حالت نگه دارم و همچنین رژیم غذایی ام را در حالت متعادلی نگه می دارم.

نظرت درباره رژیم غذایی آب میوه که این روزها باب شده چیست؟

آب میوه نقش مهمی در رژیم غذایی ام دارد اما فکر نمی کنم بتوانم تنها با آب میوه زندگی کنم.

راز پر انرژی بودن شما چیست؟

قبلا برایم سخت بود و مدام قهوه می خوردم، اما از زمانی که وابستگی ام را به قهوه از بین برده ام، انرژی بیشتری دارم و سرحال تر هستم و همچنین از خوردن محصولات گندمی در اول صبح خودداری می کنم.

چه خوراکی هایی را دوست دارید و بیشتر همراهتان است؟

من عاشق کروسان هستم، به خصوص در پاریس، انواع نان ها خوشمزه هستند. وقتی که سفر می کنم، همیشه انواع مختلف آجیل ها را دارم، به خصوص آجیل های برزیلی و بادام ها، چیزی که برای پوست و مو عالی است. در غیر این صورت پروتئین یا میوه به همراه دارم، فکر کنم همین الان هم یک موز در کیفم دارم.

روش شما برای از بین بردن خستگی ظاهری روی صورت چیست؟

من صبح بعد از بیدار شدن از خواب، آب خنک می نوشم یا از ماسک های ژله ای استفاده می کنم. ژله تاثیر خوبی در این موارد دارد، من از ژل هایی که در طول شب در یخچال نگهداری شده استفاده می کنم و همچنین مرطوب کننده و کرم های خوب و مناسب با پوستم و نوشیدن آب زیاد و مقداری کانسیلر از دیگر روش های من است.

هنگامی که جلوی آینه می روید به چه چیزی فکر می کنید؟

بستگی به حس و حال و شرایطم دارد، من خدا را برای چیزهایی که به من داده است و اینکه سالم هستم شکر می کنم.

برای شارژ کردن مجدد خودت پس از خستگی و کار به کجا میروی؟

به خانه ام در نیویورک و برزیل می آیم. یکی از بهترین مکان ها برای سرحال شدن مجدد من است. من خوابیدن ظهرگاهی را دوست دارم، این ها گناه های لذت بخش من هستند.

این پست توسط بخش لباس و مد مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آشنایی با کندیس سوانپوئل بهترین مدل آفریقایی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا