موسیقیموسیقی ایران

آلبوم جدید و غیر مجاز محسن چاوشی به نام «ابراهیم» را از کجا دانلود کنیم؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آلبوم جدید و غیر مجاز محسن چاوشی به نام «ابراهیم» را از کجا دانلود کنیم؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مدت هاست که طرفداران محسن چاوشی منتظر انتشار آلبوم جدید او به نام «ابراهیم» هستند. انتظاری که به زودی به پایان می رسد اما نه آنطور که انتظارش را داشتند!

محسن چاوشی با انتشار متنی در اینستاگرام خود از چندین ماه پیگیری برای گرفتن مجوز آلبوم خبر داد و اینکه هنوز مجوزی برای آلبوم صادر نشده  و ظاهرا هم صادر نخواهد شد. چاوشی تاکیذ کرده تا چند وقت دیگر اگر مجوز ندهند خودش دست به کار شده و آن را منتشر می کند:

«با سلام؛

در ابتدای فعالیتم بعد از شش سال تلاش برای دریافت مجوز و فعالیت به صورت رسمی در چهارچوب معیّن همیشه تلاش کرده ام در اصول و قوانین حالا یا موافق یا بعضا مخالف سلایق شخصی ام‌ جهت احترام قدم بردارم اما حالا…

“من از مفصل این نکته مجملی گفتم”

“تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل”

نظر به پیگیری های مکرر تهیه کننده و مدیر اجرایی آلبوم “ابراهیم” تا این لحظه موفق به دریافت مجوزات از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نشدیم.

با توجه به وقفه طولانی مدت و احترام به مخاطبینم و جهت دل گرمی این روزهای سخت به اتفاق تهیه کننده تصمیم به انتشار آلبوم در مرداد ماه گرفتیم.

بدیهی است که تا تاریخ ۲۰ مرداد ماه مثل ۹ ماه پیش منتظر میمانیم در غیر اینصورت با احترام تقدیم خواهد شد. شایان ذکر است آلبوم دارای کپی رایت بین المللی است و قوانین حق و حقوق مولفین و مصنفین رعایت خواهد شد.

من غریبم و غریب را کاروانسرا لایق است»

محسن چاوشی غیرمجاز شد

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آلبوم جدید و غیر مجاز محسن چاوشی به نام «ابراهیم» را از کجا دانلود کنیم؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا