کلیپ داغ

ویدیو فصل دوم عصر جدید شنبه ۳ خرداد ۹۹ + دانلود | قسمت نهم فصل ۲ عصر جدید

ویدیو فصل دوم عصر جدید شنبه ۳ خرداد ۹۹ در این مطلب منتشر می شود. برای دانلود دور دوم قسمت نهم فصل ۲ مسابقه عصر جدید اینجا اقدام کنید. قسمت چهارم برنامه عصر جدید امشب یکشنبه روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود.

مسابقه تلویزیونی« عصرجدید» دیشب سوم خرداد بدون حضور تماشاگر روی آنتن می رود. قسمت نهم« عصرجدید» از امشب ساعت۲۲:۳۰ پخش شد.

اسفندماه ۹۸ ضبط برنامه« عصرجدید» که به دلیل شیوع ویروس کرونا (corona) لغو شده بود بدون حضور تماشاگر از سر گرفته شد. بزرگترین مسابقه استعدادیابی« عصرجدید» شنبه ها و یکشنبه های هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

فصل دوم عصر جدید شنبه ۳ خرداد ۹۹
فصل دوم عصر جدید شنبه ۳ خرداد ۹۹

در این قسمت از عصر جدید:

صالح سخندان جوان ۲۹ ساله هنرمندی است که در قسمت نهم فصل دوم عصر جدید روی صحنه رفت و با نقاشی و همچنین استفاده از خطای دید نمایشی زیبا را اجرا کردذ. فقط آریا عظیمی نژاد به این اجرا رای قرمز داد.

گروه موسیتو متشکل از ۸نوجوان است که همگی نخبه هستند. آنها ربات‌های نقاش و طراح خودرو را طراحی کرده‌اند و هنر و علم خود را در قسمت ۹ فصل دوم عصر جدید به نمایش گذاشتند.

پارسا سیمین مرام جوانی ۱۷ ساله است که از ارومیه در فصل دوم عصر جدید شرکت کرده است. او در قسمت نهم این برنامه آهنگی آذری را خواند و توانایی‌هایش را نشان داد. همه داوران به این جوان که پدرش ارومیه‌ای و مادرش مازندرانی است رای مثبت دادند.

محمدامین عسگری جوان پارکورکاری است که ۱۰ سال است در این رشته فعالیت می‌کند. او در قسمت ۹ فصل دوم عصر جدید نمایش زیبایی را اجرا کرد. آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی به این اجرا رای قرمز دادند.

هانیه طالحی در رشته اجرا  و سخنرانی در برنامه عصر جدید شرکت کرد و در قسمت ۹ فصل دوم این برنامه روی صحنه رفت و داستانی انگیزشی را تعریف و اجرا کرد. فقط سید بشیر حسینی به این بانوی یزدی چراغ قرمز داد.

محمد اقتدارنژاد جوان ۲۲ ساله اهل جیرفت است که صدای بسیار خوبی دارد. او در قسمت ۹ از فصل دوم برنامه عصر جدید روی صحنه رفت و قطعه‌ای زیبا را اجرا کرد البته آریا عظیمی نژاد به او چراغ قرمز داد.

گروه شمس از جوانان رزمی کار اهل شهر خوی تشکیل شده است. آنها در قسمت ۹ از فصل دوم برنامه عصر جدید اجرای فوق العاده زیبایی داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا