اخبار داغ

آیا آزار و اذیت زهرا نویدپور توسط سلمان خدادادی نماینده مجلس حقیقت دارد؟

مجله اینترنتی کولاک: طی روزهای اخیر حواشی زیادی در خصوص مرگ «زهرا نویدپور» زنی که مدعی بود از سوی یکی از نمایندگان مجلس مورد آزار و اذیت قرار گرفته در برخی محافل به وجود آمد.

 

به گزارش رویداد۲۴، در روزهای گذشته اکبر اعلمی یکی از نمایندگان پیشین مجلس خبر داد جسد خانمی به نام زهرا نوید پور در منزلش پیدا شده است. آنگونه که اعلمی نماینده ادوار مجلس مدعی شده این خانم همان فردی است که پیش از این مدعی بوده که «سلمان خدادادی» او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

 

در فایل صوتی که قبلا در فضای مجازی منتشر شده بود، مکالمه‌ای با زبان ترکی انجام می‌شود که در آن حاشیه‌هایی همچون رفتن این خانم به «دفتری در میدان ولیعصر» مطرح می‌شود. صدایی که گفته شده منتسب به سلمان خدادادی است، به خانم می‌گوید چرا به دفتر میدان ولیعصر رفته و او را تهدید کرده است.

 

رویداد۲۴ برای بررسی این موضوع با سلمان خدادادی تماس گرفته بود. از خدادادی پرسیده بود در فایل صوتی پیشین نامی از دفتر شما در میدان ولیصر به میان می‌آید. آیا شما دفتری در خیابان ولیعصر دارید؟ او پاسخ داده بود «اصلا دفتری در خیابان ولیعصر ندارد.» این در حالی است که اطلاعات سایت بیمه مرکزی نشان می‌دهد دفتر بیمه ایران در میدان ولیعصر متعلق سلمان خدادادی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا