اخبار داغ

آیا آلمان با باخت مقابل مکزیک در جام جهانی ۲۰۱۸ شانس قهرمانی دارد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا آلمان با باخت مقابل مکزیک در جام جهانی ۲۰۱۸ شانس قهرمانی دارد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

ترجمه: شورک شریفی

سال ۱۹۵۴-تیم آلمان با کاپیتانی فریتس والتر و سر مربیگری زپ هربرگر در فینال برابر مجارستان با نتیجه ۳:۲ برای بار نخست قهرمان شد.


سال ۱۹۵۸– تلخ ترین تجربه جام جهانی برای آلمان ها بود. نه تنها در سوئد با استقبال سرد میزبان مواجه شدند و لقب نازی را به خود گرفتند، همین طور هم در نیمه نهایی با نتیجه ۱:۳ مقابل میزبان حذف شدند.

سال ۱۹۷۴– با حضور فرانتس بکن بائر و زپ مایر در فینال مقابل هلند با نتیجه ۲:۱ بار دیگر پیروزی را تجربه کردند گل های این دیدار توسط پائول برایتنر و گرد مولر به ثمر نشانده شد.

سال ۱۹۷۸– فرانس بون بائر حضور نداشت، چرا که در نیویورک بود. گرد مولر هم کناره گرفته بود. بنابراین در این دوره رقابت ها که در آرژانتین برگزار می شد؛ از ۶ بازی تنها یک برد تجربه شد.

سال ۱۹۹۰– یک شب اعجاز انگیز در روم. تیم ملی با کاپیتانی لوتر ماتیوس سومین قهرمانی را تجربه کرد. با ضربه آندره آز برهمه و سرمربی گری فرانتس بکن بائر این شادی را به آلمان ارمغان آوردند.

سال ۱۹۹۴- آلمان در آمریکا خراب کرد! اتحادی بین بازیکنان قهرمان و بازیکنان بلوک شرق آلمان دیده نمیشد در برابر بلغارستان در مرحله ۱/۴ حذف شدند و با دست خالی به خانه برگشتند.

سال ۲۰۱۴- به عنوان اولین تیم اروپایی در آمریکای جنوبی قهرمانی را تحربه کردند. تیم ملی آلمان در برابر میزبان بازی ها با نتیجه ۷:۱ در نیمه نهایی پیروز شدند و در ریو با برد ۱:۰ مقابل آرژانتین افتخار آفرینی کردند.

و در سال ۲۰۱۸؟ سوال این است که این بار آلمان در کتار یوآخیم لوو چه طور می درخشد؟ آلمان استارت بازی هایش را در گروه F و مقابل مکزیک؛ سوئد و کره جنوبی خواهد زد. آلمان در بازی اولش مقابل مکزیک باخت اما همچنان امیدوار است.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا آلمان با باخت مقابل مکزیک در جام جهانی ۲۰۱۸ شانس قهرمانی دارد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا