اخبار داغ

آیا اردلان سرفراز؛ شاعر آهنگ «سوغاتی» از مهران مدیری شکایت می کند؟!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا اردلان سرفراز؛ شاعر آهنگ «سوغاتی» از مهران مدیری شکایت می کند؟!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

کنسرت اخیر مهران مدیری و قطعات خوانده شده توسط او بازتاب های فراوانی در فضای مجازی داشت. یکی از قطعات جالبی که مهران مدیری اجرا کرد آهنگ «سوغاتی» بود که پیشتر توسط هایده؛ خواننده مشهور قبل از انقلاب اجرا شده بود.

چندی پیش بود که اردلان سرفراز از سه خواننده ایرانی شکایت کرد و گفت ترانه «سوغاتی» سروده اوست که این خواننده‌ها بدون اجازه این اثر را خوانده‌اند. اما مهران مدیری در کنسرتی که شامگاه گذشته برگزار کرد این ترانه را برای مخاطبانش اجرا کرد و گفت برای اینکار از صاحب اثر اجازه گرفته است.

به گزارش ایسنا، مهران مدیری که به تازگی پخش مجموعه تلویزیونی «دورهمی» با اجرای او به پایان رسیده است، در برج میلاد تهران کنسرت داد و قطعاتی را مانند «یار تویی»، «بارون»، «تیر مژگان»، «بریم کوه» و… برای مخاطبانش خواند.

او در ابتدای کنسرتش اظهار کرد: یک ماه پیش چند نفر از دوستان ما از خیریه به دفتر من آمدند و گفتند یک ماه است پول نداریم برای بچه‌های نیازمند شیر خشک بخریم و به آن‌ها آب قند می‌دهیم. همانجا بود که تصمیم گرفتیم کل درآمد هر دو شب کنسرت را شیر خشک بخریم و به نیازمندان بدهیم.

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا اردلان سرفراز؛ شاعر آهنگ «سوغاتی» از مهران مدیری شکایت می کند؟!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا