اخبار داغ

آیا ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمی واقعیت دارد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمی واقعیت دارد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

هر از گاهی نام «ترلان پروانه» بازیگر سینما و تلویزیون همراه با حاشیه هایی در برخی محافل مطرح می شود. از رابطه او با سعید عزت اللهی؛ هافبک تیم ملی گرفته تا گشت و گذار با فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس!

حالا زمزمه هایی مبنی بر ازدواج او با ارسلا قاسمی به گوش می رسد. خبری که به شدت از سوی پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه تکذیب شد.

مادر “ترلان پروانه” در مصاحبه ای گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد و ما در وبلاگ رسمی ترلان تکذیبیه این خبر را اعلام کردیم.

وی ادامه داد: این خبر باعث نگرانی من است و به واقع نمی دانم با این مسئله چه کار باید بکنم. “ترلان” ۱۶ سال بیشتر ندارد و نمی دانم هدفشان از انتشار این خبر دروغ چیست. سال گذشته نیز همین شایعه درباره “ترلان پروانه” و “ارسلان قاسمی” مطرح شد که ما در جشنواره فیلم فجر از طریق مصاحبه آن خبر را تکذیب کردیم.

“ابوالحسنی” اظهار داشت: “ترلان پروانه” و “ارسلان قاسمی” دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنها به ازدواج نمی خورد و تنها در صحنه بازیگری مقابل همدیگر قرار می گیرند.

وی ادامه داد: سایت خانواده سبز نیز این خبر را منتشر کرده بود که من بسیار از انتشار این خبر ناراحت و عصبانی شدم و عنوان کردند که این خبر از طریق یکی از کاربرانشان منتشر شده و سریع خبر تکذیبیه آن را اعلام کردند.

“ابوالحسنی” اظهار داشت: از مردم تقاضا دارم هر خبری که در سایت ها منتشر می شود را باور نکنند و حتما صحت آن را جویا شوند. این خبرها توسط افرادی بیمار منتشر می شود که روال زندگی مردم را دچار اختلال می کند. ما باشنیدن این اخبار پشت دخترمان هستیم، ولی بسیاری از زندگی ها توسط این اخبار با مشکلات روبرو می شود.

وی تصریح کرد: پدر “ترلان پروانه” بابت این مسئله از طریق سازمان فیلترینگ نیز شکایت کرده است.

“ابوالحسنی” در خصوص برخورد خود “ترلان پروانه” از انتشار این خبر عنوان کرد: “ترلان پروانه” ابتدا این خبر برایش خنده دار و مسخره بود، چرا که این خبر تنها در حد یک شایعه و غیرقابل باور است، ولی بعد از آن بسیار ناراحت شد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمی واقعیت دارد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا