اخبار داغ

آیا اولیور استون درباره سردار سلیمانی و داعش فیلم می سازد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا اولیور استون درباره سردار سلیمانی و داعش فیلم می سازد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

حضور «اولیور استون» فیلمساز برجسته هالیوودی در ایران و جشنواره جهانی فجر حاشیه هایی داشته است. از جمله اظهار نظرهای او در خصوص سینمای ایران و فیلم های گذشته اش.

نشست خبری اولیور استون تهیه کننده، کارگردان و نویسنده آمریکایی امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) با حضور اهالی رسانه در پردیس چارسو برگزار شد و استون درباره مسایل مختلفی به خبرنگاران پاسخ داد.

وی در این نشست در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ممکن است با توجه به مسایل داعش و سینمای قهرمانانه ای که شما دارید و اینکه سردار سلیمانی قهرمان مبارزه با داعش است بخواهید فیلمی درباره داعش بسازید، گفت: شما سوال خیلی جذابی مطرح کردید و در واقع کشمکش خلق کردید. (با خنده و هیجان) شما ایده و فیلمنامه را بیاورید شاید بتوانیم درباره آن صحبت کنیم چون سوژه مهمی را مطرح کردید.

استون ادامه داد: جهانی که ما در آن زندگی می کنیم بسیار سیاسی است و مساله داعش قصه ای است که هنوز زنده و در جریان است. سردار سلیمانی نیز به عنوان رهبر نظامی همچنان در قید حیات است بنابراین باید دید که در آینده قرار است چه اتفاقی رخ دهد زیرا آینده آبستن خیلی از وقایع و اتفاقات است.

وی تاکید کرد: اما مساله داعش قصه بسیار خوبی برای جهان به شمار می رود و خیلی مهم است که همه دنیا درباره آن بدانند البته نیروهای زیادی نیز سد راه چنین پروژه هایی قرار می گیرند. سناریوهای زیاد و ضد و نقیضی نیز درباره داعش وجود دارد به عنوان مثال آمریکا اسرائیل و عربستان شاید روایتی را که شما دارید، قبول نکنند و با این موضوع مقابله کنند اما این را نمی توانم بگویم که شما در ایران نمی توانید چنین فیلمی را بسازید.

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا اولیور استون درباره سردار سلیمانی و داعش فیلم می سازد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا