اخبار داغ

آیا برانکو بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سرمربی تیم ملی ایران می شود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا برانکو بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سرمربی تیم ملی ایران می شود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

از وقتی نتایج خیره کننده برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس شروع شد در بسیاری از محافل شایعه جانشینی او با کی روش مطرح شد. به زعم بسیاری، برانکو به سبب محبوبیتی که در بین هواداران پرسپولیس دارد و شناخت کافیش از فوتبال ایران و تجربه بالایی که از کار کردن با تیم های آسیایی دارد، می تواند گزینه مناسبی برای مربیگری در تیم ملی ایران باشد.

این شایعات بعد از درگیری های لفظی کی روش با این مربی کروات در فصل قبل به اوج خود رسیده بودند. ظاهرا این شایعات به گوش سرمربی کنونی تیم ملی هم رسیده بود و او باور داشت برخی صحبت های برانکو برای به زیر کشیدن وی است!

حالا و بعد از خبر توافق ضمنی کارلوس کی روش با ازبک ها بسیاری بر این باورند که برانکو بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روی صندلی تیم ملی ایران خواهد نشست! خبر توافق مرد پرتغالی با ازبک ها البته کمی عجیب بود.

به تازگی رسانه‌های ازبک از توافق فدراسیون فوتبال این کشور با سرمربی آینده تیم ملی ازبکستان خبر داده‌اند. ظاهرا این توافق در نتیجه دیداری در دوبی انجام شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت ازبک دیلی، رسانه‌های ازبکستانی چند روزی است که از کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید این کشور یاد می‌کنند و مدعی هستند مربی پرتغالی بعد از جام جهانی روی نیمکت ازبکستان می‌نشیند.

سایت ازبک دیلی درباره وضعیت سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان نوشت: فدراسیون فوتبال ازبکستان با سرمربی جدید در دوبی دیدار کرد و با او برای حضور در این تیم بعد از جام جهانی فوتبال به توافق نهایی رسید.

این سرمربی اعلام کرده در جولای ۲۰۱۸ یعنی بعد از جام جهانی کارش را در ازبکستان آغاز می‌کند و تا آن موقع نباید نامش از سوی رسانه‌ها فاش شود. قرارداد کارلوس کی‌روش تا بعد از جام جهانی با تیم‌ ‌ملی ایران اعتبار دارد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا برانکو بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سرمربی تیم ملی ایران می شود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. کدوم عقل سلیمی قبول میکنه که وقتی بعد از جام جهانی فقط و فقط شش ماه تا جام ملتهای آسیا وقت داریم، سرمربی هفت ساله تیم ملی رو در اون فرصت کم عوض کنیم و سرمربی جدید جایگزین کنیم؟ معلومه که هرکی بیاد شانس موفقیتش در اون فرصت کم کمتر از کیروشه که بعد از هفت سال تیم رو ساخته و حالا دقیقا وقت میوه دادن این هفت ساله. برانکو هم اون اول که اومد پرسپولیس تا چند ماه ضعیفترین نتایج رو داشت. بعد هم برانکو تو لیگ ایران و بدون داشتن رقیب درست و حسابی هست که داره میتازونه، وگرنه وقتی یه رقیب خوب مثل شفر براش اومد عیار فنی پایینش مشخص شد، همچنان که تو آسیا مشخص شده بود. سال دیگه هم قشنگ مشخص میشه که برانکو چقدر حتی از شفر پایین تره. محبوبیتش هم که فقط بین طرفدارهای پرسپولیسه و سال دیگه با مشخص شدن عیار فنی پایینش محبوبیتش هم نابود میشه. ضمنا سیر پیشرفت ایران با کیروش هم مشخصه: تیمی رو که در مقدماتی جام جهانی در گروهش بین پنج تیم چهارم شده و حتی به پلی آف هم نرسیده بود رو برای نخستین بار در تاریخمون به دو جام جهانی پیاپی رسوند: به سختی به اولین جام جهانی و به راحتی هرچه تمامتر و با کلی بازیکنهای جوان و نسل جدید به دومین جام جهانی، که این دقیقا سیر پیشرفت تیم با کیروش در این هفت سال رو نشون میده. تو اولین جام ملتها با کیروش هم اگه اون داوری لعنتی مانع نشده بود واقعا میتونستیم حداقل طلسم چهل سال فینالیست نشدن رو بشکنیم، اما تو دومین جام ملتها با کیروش واقعا میتونیم تمام موانع از جمله داوری رو از سر راه برداریم و این کار رو انجام بدیم، اگر بعضیها بذارن که فقط شش ماه بعد از جام جهانی هم سرمربی باشه و کاری نکنن که ثمره این هفت سال هزینه رو دقیقا جایی که باید ازش نتیجه بگیریم مثل گاو نه من شیرده لگد بزنیم به سطل و دوباره روز از نو روزی از نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا