اخبار داغ

آیا برانکو جایگزین کرانچار در سپاهان می شود؟!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا برانکو جایگزین کرانچار در سپاهان می شود؟!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مدتی هست که علی اکبر طاهری از سمت مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داده و خبر از مدیر جدید نیست. هرچند وزارت ورزش (در ظاهر) استعفای طاهری را تایید نکرده اما بعید نیست طی روزهای آینده شخص دیگری جایگزین وی شود. اتفاقی که چندان به مذاق هوادارن پرسپولیس خوش نمی آید. طاهری در این مدت بحران های زیادی را در باشگاه پشت سر گذاشت و به نظر می رسد بر سر عدم توافق با اسپانسر قبلی تیم دچار مشکلاتی شده است.

در این میان بحث تمدید قرارداد برانکو مسکوت مانده است. سرمربی کروات ترجیه می دهد در حالیکه تکلیف مدیریت باشگاه مشحص نشده و مشکلاتی نظیر محرومیت از پنجره نقل و انتقالات گریبان تیم را گرفته، حرفی از تمدید قرارداد خود نزند. اما آیا تیم های دیگر از چنین فرصتی استفاده نخواهند کرد؟

بعید نیست در میان این تیم ها زردهای اصفهانی مایل به جذب برانکو نباشند. سپاهان که پر افتخارترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود، در ۷ بازی اخیر خود تنها یک پیروزی کسب کرده و در رتبه نازل سیزدهم جدول رده‌بندی ایستاده است. با وجود اینکه زردپوشان اصفهانی خطر سقوط را احساس می‌کنند، مدیرعامل باشگاه سپاهان حمایت قاطع خود را از سرمربی تیمش اعلام و تأکید کرده امکانات مورد نیاز زلاتکو کرانچار را تأمین می‌کند.

با این حال شنیده می‌شود مدیران باشگاه سپاهان در سکوت، مذاکرات خود را با گزینه‌های جانشینی کرانچار آغاز کرده‌اند. عجیب اینکه بنا بر شنیده‌ها یکی از گزینه‌های مورد نظر سپاهانی‌ها، برانکو ایوانکوویچ است.

سرمربی پرسپولیس پس از جدایی علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل این باشگاه تمایلی به ادامه حضور در این تیم ندارد و از سوی دیگر علاقه‌مند است پس از ۱۲ سال بار دیگر روی نیمکت یک تیم ملی بنشیند. سپاهان که از نظر مالی مشکلی ندارد، در تلاش است با استفاده از شرایط نامشخص باشگاه پرسپولیس، سرمربی موفق سرخ‌پوشان پایتخت را به اصفهان بکشاند تا بتواند به روزهای با شکوه خود برگردد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا برانکو جایگزین کرانچار در سپاهان می شود؟!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا