موسیقیموسیقی ایران

آیا بهنام بانی ممنوع الکار می شود؟+ماجرای کنسرت در مرکز یهودیان استرالیا

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا بهنام بانی ممنوع الکار می شود؟+ماجرای کنسرت در مرکز یهودیان استرالیا

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

اجرای کنسرت در محلی جنجالی، خواننده محبوب پاپ را در استانه ممنوع الکاری قرار داده است! بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ، چند شب پیش در مرکزی که متعلق به کنسول ملی زنان یهودی است، کنسرت برگزار کرد. با توجه به حساسیت مسئولین نسبت به اجرا در چنین اماکنی به احتمال زیاد باید در انتظار پیامد آن باشیم. ممنوع الکاری یا ممنوع التصویری!

تور کنسرت‌های بهنام بانی در استرالیا در حال برگزاری است. این خواننده‌ی موسیقی پاپ امشب ۲۷ می ۲۰۱۸ در سیدنی به صحنه می‌رود و شب گذشته هم در شهر بریسین روی صحنه رفت.

اما ماجرای عجیب دو شب پیش یعنی در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ – چهارم خرداد ۱۳۹۷ در شهر ملبورن رخ داد. جایی که بهنام بانی در سالن Besen Centre کنسرتش را برگزار کرد. این سالن متعلق به کنسول ملی زنان یهودی است و در آنجا فعالیت‌های مذهبی متعلق به یهودیت و صهیونیسیم انجام می‌شود.

این مرکز در سال ۱۹۲۷ تاسیس شده است و فعالیت‌های مذهبی دارد. در این کنسول نشست‌های دورهمی و سازماندهی اعضا انجام می‌شود و عمده‌ی فعالیتشان در راستای تفکر‌های فمنیستی است. آنچه در Besen Centre می‌گذرد مُلهم از ارزش‌های یهودیت است.

حال باید دید چرا بهنام بانی و برنامه‌گزارانش تصمیم به اجرای کنسرتشان در چنین مرکزی گرفته‌اند؛ مرکزی که احتمالا ارتباط مستقیم با لابی صهیونیسم دارد.

شنیده‌ها حاکی است که پیش از برگزاری این کنسرت هشدار‌هایی از سوی افراد آگاه به خواننده و تهیه کننده‌ی این برنامه داده شده است. حتی هشدار‌هایی به گوش اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس هم رسیده، اما گوش کسی بدهکار نبوده است.

جالب‌تر اینکه این مسئله و احتمال سواستفاده‌ی لابی صهیونیسم از این کنسرت به برخی از مسئولان وزارت ارشاد هم گوشزد شده بود و آن‌ها هم اخطار‌های لازم را به تهیه‌کننده‌ی کنسرت‌های بهنام بانی داده بودند، اما باز هم اقدامی فوری و عملی برای جلوگیری از این اتفاق انجام نشد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا بهنام بانی ممنوع الکار می شود؟+ماجرای کنسرت در مرکز یهودیان استرالیا

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا