چهره هاسلبریتی ایرانی

الیکا عبدالرزاقی درباره ویدیو جنجالی سحر قریشی چه گفت؟

الیکا عبدالرزاقی درباره ویدیو جنجالی سحر قریشی چه گفت؟ واکنش عبدالرزاقی به ویدیو سحر قریشی از پاکبان و جنجالی که در شبکه های اجتماعی به راه افتاد. الیکا عبدالرزاقی که این روزها با سریال «سرباز» در ماه رمضان، در قاب تلویزیون ظاهر شده است، درباره ویدئوی منتشر شده از سحر قریشی اظهارنظر کرد.

الیکا عبدالرزاقی درباره ویدیو جنجالی
الیکا عبدالرزاقی درباره ویدیو جنجالی

الیکا عبدالرزاقی درباره فیلمی که این اواخر از سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد، گفت: من با سحر قریشی نه کار کرده‌ام  و نه می شناسمش. می‌دانم اگر رفتار ناپسندی کرده است بعد عذرخواهی کرده است. آن ویدئو را خودش در فضای مجازی نگذاشته است؛ یکی از دوستانش عذر می‌خواهم حماقت کرده و گذاشته است. نباید همگی حمله کنیم درست نیست. او عذرخواهی کرد. ما مردم مملکت حمله‌ایم. در مورد استفاده از فضای مجازی باید فرهنگسازی شود. اینطور نیست که امروز ما بگوییم و فرهنگش شکل بگیرد. باید از اول دبستان این اتفاق بیفتد چرا فکر می‌کنید ما هنرمندان باید این کار را کنیم.

الیکا عبدالرزاقی در ادامه درباره صفحه خود در فضای مجازی گفت: از اول سال گذشته فعالیت در فضای را شروع کردم. به من پیشنهاد دادند ویدئو بگذار تعداد فالوئرها بالا می‌رود. من همه این کارها را کردم اما تعداد قطره‌ای بالا می‌رود. بیشتر طرفداران دوست دارند از زندگی خصوصی تو بدانند. از خودتان عکس بگیرید و بگذارید.

او همچنین درباره به اشتراک گذاشتن تمام لحظات زندگی توسط برخی افراد در صفحات مجازی گفت: قبلا خیلی اتفاق می‌افتاد عکس هایی و پُست‌هایی در فضای مجازی می‌گذاشتم مثلا از جمعی که رستوران رفته‌ایم و غذا می‌خوریم. اما بعدها نه. من در این مملکت بزرگ شده‌ام و نمی‌شود گفت همه ما در همه برهه‌های زمان اشراف‌زاده باشیم و زندگی اشرافی داشته باشیم. ما جنگ را داشتیم و برای من هم پیش آمده شبی گرسنه خوابیده باشم. مادرم می‌توانست به من کمک کند اما من نخواستم. می‌خواستم روی پای خودم باشم. دوستی جعبه شیرینی برای من آورد و این ناهار و شام من بود زمانی که تئاتر کار می‌کردم. من می دانم وقتی گرسنه هستی بوی قیمه همسایه را بشنوی یعنی چه. کاری نکنیم فضای مجازی اسباب حسرت قلب آدم‌ها شود. برخی به من اعتراض می کنند که چرا اینقدر خوشحالی؟! من استایلم این است که حتی در مراسم ختم هم لبخند به لب دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا