اخبار داغ

آیا تصاویر لحظه قتل و جسد تکه تکه شده خاشقچی واقعیت دارند؟!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا تصاویر لحظه قتل و جسد تکه تکه شده خاشقچی واقعیت دارند؟!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بعد از انتشار اخبار مربوط به کشته شدن جمال خاشقچی، روزنامه نگار منتقد در سفارت عربستان در ترکیه، رسانه های دنیا ولع خاصی برای یافتن عکسی از بقایای جسد خاشقچی نشان می دهند غافل از اینکه پیکر وی توسط تیم تروریستی سعودی به مکان نامعلومی منتقل شده و هیچ عکس، فیلم و یا سندی تصویری از لحظه مرگ او وجود ندارد.

روز گذشته تصاویری در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و عنوان شد که این تصاویر مربوط به عملیات قطعه قطعه کردن جمال خاشقجی است! این درحالی بود که حقیقت و صحنه‌سازی این تصاویر بر مخاطبان پوشیده مانده بود اما امروز مشخص شد این تصاویر مربوط به سریالی فرانسوی است.

گفتنی است؛ جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد عربستانی بیش از چهل روز است که ناپدید شده است. او که برای دریافت مدارک خود به کنسولگری عربستان در ترکیه رفت تا مقدمات ازدواج خود با زنی ترک تبار را فراهم کند، آخرین تصویر از خود را در دوربین‌های مداربسته ورودی کنسولگری در آن روز ثبت کرد. حالا گمانه‌زنی هایی در مورد قطعه قطعه کردن او و یا حل شدن جنازه این منتقد عربستانی در اسید منتشر شده است. ابهامات در مورد مرگ خاشقجی هم چنان باقی است.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا تصاویر لحظه قتل و جسد تکه تکه شده خاشقچی واقعیت دارند؟!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا