اخبار داغ

آیا جان باختن چند زلزله زده کرمانشاه در اثر سرما واقعیت دارد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا جان باختن چند زلزله زده کرمانشاه در اثر سرما واقعیت دارد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

از مناطق زلزله زده کرمانشاه هفته ها بعد از زلزله، همچنان اخبار ناراحت کننده ای به گوش می رسد. توزیع نشدن کانکس به چندیدن و چند خانواده، محرومیت و بی امکاناتی هنوز زلزله زدگان را آزار می دهد. امروز همچنین شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی خبر ناراحت کننده دیگری داد:

نماینده مردم پاوه در مجلس در صحن علنی پارلمان طی تذکر شفاهی خود اظهار داشت: آقای روحانی! تعادل و توازن منطقه‌ای را رعایت کنید تا بیشتر از این فقیر، فقیرتر و غنی‌ را غنی‌تر کند. وی افزود: فریاد های ما نمایندگان حاصل واقعیت مظلومیت زلزله‌زدگان مناطقی همچون کرمانشاه است.

نماینده مردم پاوه در مجلس همچنین استمهال وام‌ها، سهمیه کنکور و همچنین تحویل پول و کانکس را از جمله مواردی خواند که دولت باید در خصوص مناطق زلزله‌زده به آن توجه کند و در ادامه افزود: باید موارد ذکر شده هر چه سریع‌تر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه رعایت شود چرا که ما در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم و شب گذشته چند نفر در کرمانشاه از سرمازدگی فوت شدند.

*منبع: فارس

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا جان باختن چند زلزله زده کرمانشاه در اثر سرما واقعیت دارد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا