اخبار داغ

آیا دختر مسعود پزشکیان در پتروشیمی جم کار می‌کند؟+فیلم

مسعود پزشکیان در خصوص صحبت‌های محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی که اظهار کرده بود زهرا پزشکیان مسئول پتروشیمی جم است با شما چه نسبتی دارد؟ با اجازه لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دختر من در پتروشیمی جم مشغول به کار است.

پزشکیان: دختر من رئیس نیست و پروژه‌ای بر عهده دارد

وی در ادامه تاکید کرد: دختر من رئیس نیست و پروژه‌ای به عهده دارد. گفته‌اند ۱۰ میلیون حقوق می‌گیرد نخیر چنین نیست چهار میلیون حقوق می‌گیرد.
لیسانس هم نیست بلکه فوق لیسانس شیمی از دانشگاه شریف دارد.

پزشکیان در ادامه با اعتراض نسبت به صحبت‌های پورابراهیمی گفت: این حرف‌ها چیست که از پشت تریبون مجلس مطرح می‌کنید. دختر من سال‌هاست که آنجا کار می‌کند، اینها انصاف نیست که چنین موضوعاتی را مطرح می‌کنید. این صحبت‌ها دروغ است.

علی لاریجانی در ادامه با تاکید بر اینکه از این صحبت‌ها را مطرح نکنید گفت: به این حرف‌ها خاتمه دهید صحبت‌هایی که مطرح می‌شود درست نیست و نباید در این موارد صحبتی طرح شود.

لاریجانی البته در ادامه به پورابراهیمی هم اجازه داد تا بار دیگر از خود دفاع کند.

او با بیان اینکه ممنون هستم که آقای پزشکیان خودشان این موضوع را تایید کردند، گفت: یکی از صحبت‌های ربیعی همین بود که برخی از افراد و نمایندگان می‌آیند و پست و مقام برای اطرافیان خود درخواست می‌کنند.

شکایت پور ابراهیمی علیه مسعود پزشکیان

پورابراهیمی تاکید کرد که به دلیل صحبت‌هایی که مسعود پزشکیان مطرح کرد از او به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت خواهد کرد.

او تاکید کرد که هر کسی ادعایی را مطرح می‌کند باید در قبال آن ادعا پاسخگو باشد.

لاریجانی بار دیگر با درخواست از پورابراهیمی که درباره برخی مسائل پشت تریبون مجلس صحبت نکند، گفت: آقای پورابراهمی نباید نام کسی را می‌بردند و آقای پزشکیان هم جمله ای مطرح کردند که نباید می گفتند.

او در ادامه با توجه به اعتراضات نمایندگان آنها را به آرامش دعوت کرد و عنوان کرد که خودش این موضوع را درست می‌کند.

دفاع علی ربیعی وزیر کار از مسعود پزشکیان و دخترش

علی ربیعی وزیر کار هم در پاسخ به اتهامات مطرح شده درباره پزشکیان و دختر او بیان کرد: دختر ایشان خیلی قبل از من این شغل را داشته‌اند. ایشان یک دختر شاگرد اول از یک دانشگاه معتبر است و به حضور من ارتباطی ندارد.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. من بدبخت با فوق لیسانس با کلی التماس بعنوان نیروی کمکی در یک پؤوژه دست چندمی موقت پذیرفتن. اون هم بعنوان نیروی کمکی(کارگر ساده).
    جالب که همه فرزندان مسئولینمون از یک دانشگاه دولتی درس خوندن و پست های مهمی دارند. اقای پزشکیان چرا دروغ میگویید اگر دخترتان رئیس یک پروژه است میلیاردها تومان میگیرد. این را از انجا که پیمانکار پروژه دست چندمی قبلی ام میدانم.
    کاش دروغ حناق بود. اونوقت معلوم میشد چند نفر از مسئولین و نمایندگان ما واسه خیر و صلاح مردم دارن کار میکنن نه خانواده و بستگان و دوستان طرفدار درجه یکشان.
    خدایا سایه همه رانت خواران و دروغگویان را از سر ما کم بفرما.
    داریوش بزرگ کجایی که خداوند دعایت را مستجاب نکرد و دروغ و خشکسالی توامان به ایران عزیزمان امده.

  2. اگر اقای پزشکیان در مورد دخترشان واقعا دستت درد نکنه موقعیکه نماینده مردم رانت به این شکل. باشد وای بحال مردم بدبختی که انتظار از ی نماینده داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا