چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا دنیا مدنی طلاق گرفته است؟ ماجرای ازدواج او چه بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا دنیا مدنی طلاق گرفته است؟ ماجرای ازدواج او چه بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

ماجرای ازدواج دنیا مدنی و علیرضا کمالی مدتی مورد توجه رسانه های فضای مجازی قرار گرفته است. این در حالی است که این بازیگر خبر فوق را به صورت صد در صد درست نمی داند و بیشتر از «قصد» ازدواجش سخن می گفت.

علیرضا کمالی‌ نژاد از بازیگران بسیار موقر و بی حاشیه متولد ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ و دنیا مدنی متولد ۱۳ امین روز از تیر ماه سال ۱۳۶۹ است. دنیا مدنی دختر رویا تیموریان از ازدواج اولش، در خصوص ازدواج نافرجام خود با بازیگر معروف توضیح داد.

دنیا مدنی در مصاحبه اش گفت : «ما یک رابطه ی خیلی جدی داشتیم که خانواده ها در جریان بودند اما نهایتا به ازدواج منجر نشد. من تاکنون ازدواج نکرده ام و هیچ وقت جدا هم نشدم. حتی سایتی را که خبر ازدواج من را با یک بازیگر معروف منتشر کرده بودند را از طریق دوستان رسانه ای ام پیدا کردم و با آنها تماس گرفتم اما آنها به خود من گفتند که نه این خبر راست است!

دنیا مدنی : «البته بعد از تماس من جالب این است که خبر را اینگونه تغییر داده اند که شک و شبهه هایی در ازدواج دنیا مدنی هست! شخصی که قرار بود ما با یکدیگر ازدواج کنیم آنقدر شخص موجه و محترمی هستند که واقعا اصلا تصوراتی که در مورد بازیگران فعلی وجود دارد در مورد ایشان صدق نمی کند.»

دنیا مدنی : «الان در شرایط فعلی اصلا دلم نمی خواهد ازدواج کنم و در شرایط فعلی ازدواج برایم ترسناک است و اصلا دلم نمی خواهد این کار را بکنم.»

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا دنیا مدنی طلاق گرفته است؟ ماجرای ازدواج او چه بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا