چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا سحر دولتشاهی همسر دوم همایون شجریان شده است؟!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا سحر دولتشاهی همسر دوم همایون شجریان شده است؟!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

خبر ابتدا در حد شوخی چند کانال طنز مجازی و پیج های خبرهای حاشیه ای بود که هر روز هنرمندی را به هنرمند دیگر ربط می دادند! اما کم کم این شوخی یا خبر حاشیه ای نه چندان قابل باور دهان به دهان چرخید و حالا تبدیل به یک خبر واقعی شده است؟!

ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی! هنوز معلوم نیست که این خبر شایعه است و یا حقیقت دارد اما لحظه به لحظه درباره آن در شبکه های مجازی اظهار نظر می شود. مشخص نیست اولین بار چه کسی این خبر را منتشر کرد اما هرکه بود خوب در و تخته را به هم جور کرد! سحر دولتشاهی مدتهاست از رامبد جوان جدا شده است. او در برخی محافل با همایون شجریان دیده شده است.

سحر دولتشاهی همچنین در پروژه  تئاتر «سی» با شجریان همکاری داشته است. پروژه ای که دولتشاهی بازیگر آن و همایون، خواننده آن بوده است. دولتشاهی همچنین در نماهنگ «چرا رفتی» همایون شجریان نیز برای لحظاتی حضور داشته است.

همایون شجریان ۴۲ سال سن دارد. همسر فعلی همایون شجریان «گیتا خوانساری» خواهرِ همسر پدرش یعنی استاد محمد رضا شجریان است. سحر دولتشاهی ۳۸ ساله است و همسر سابق وی، رامبد جوان بوده است.

همایون شجریان و گیتا خوانساری
همایون شجریان و گیتا خوانساری
سحر دولتشاهی
سحر دولتشاهی

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا سحر دولتشاهی همسر دوم همایون شجریان شده است؟!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا