سینما

آیا فیلم خوک ساخته مانی حقیقی درباره زندگی جعفر پناهی است؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا فیلم خوک ساخته مانی حقیقی درباره زندگی جعفر پناهی است؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

گفته می شود فیلم «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی، داستان زندگی جعفر پناهی است. پناهی؛ کارگردان فیلم های تحسین شده ای چون «بادکنک سفید»، «دایره» و «آفساید»، چند سالی ست که اجازه ساخت فیلم ندارد.

فیلم «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی که نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی جشنواره برلین است و برای کسب جایزه خرس طلای بهترین فیلم رقابت می‌کند اولین نمایش جهانی خود را روز ۲۱ فوریه (چهارشنبه، دوم اسفند) از ساعت ۱۹ به وقت محلی در سالن اصلی کاخ جشنواره (Berlinale Palast) تجربه کرد. پس از آن، سه نمایش در روز ۲۲ فوریه (پنج‌شنبه، سوم اسفند) دارد و آخرین نمایش خود را نیز در ساعت ۲۲ روز ۲۵ فوریه (یکشنبه، ششم اسفند) خواهد بود.

در فیلم «خوک»، حسن معجونی، لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، پری ناز ایزدیار، سیامک انصاری، علی باقری، مینا جعفرزاده، آیناز آذرهوش ایفای نقش کرده‌اند و رضا یزدانی، بیوک میرزایی، سهیلا رضوی و علی مصفا نیز در این فیلم حضور دارند.

‎در خلاصه داستان «خوک» آماده است: «حسن خشمگین است. او مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده. ستاره‌ی محبوبش صبر ندارد و می‌خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش دیگر عاشقش نیست. دخترش بزرگ شده و دیگر مستقل است. مادرش پیر شده و کم‌کم حافظه خود را از دست داده. مزاحم جذابی او را هر جا می‌رود تعقیب می‌کند و اصرار دارد حسن او را وارد دنیای سینما کند.

از همه بدتر، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است، اما حسن را نادیده گرفته. حسن رنجیده است: آیا او مهمترین فیلمساز این شهر نیست؟ پس چرا قاتل تحویلش نمی‌گیرد؟ هنگامی که نام حسن به عنوان مظنون اصلی پرونده قتل‌ها در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، اوضاع دیگر غیرقابل تحمل می‌شود. حالا حسن ناچار است برای اعاده حیثیتش نقشه‌ی هوشمندانه‌ای بکشد…»

این پست توسط بخش فیلم مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا فیلم خوک ساخته مانی حقیقی درباره زندگی جعفر پناهی است؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا