گوناگون

آیا ماده مخدر دستمال وجود دارد؟+شایعات عجیب در مورد «ال سی من»

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا ماده مخدر دستمال وجود دارد؟+شایعات عجیب در مورد «ال سی من»

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

گوناگون

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

«دستمال» یا «ال سی من» یا «ان پی اس»! این روزها اسم های عجیب و غریبی می شنویم از مخد جدیدی که قاچاقچیان و سوداگران مرگ آن را بین مصرف کنندگان پخش می کنند. ماده مخدری که گفته می شود از طریق دستمال وارد پوست شده و جذب مویرگ ها می شود!  شایعات در خصوص نحوه عملکرد این ماده مخدر را که خیلی ها آن را نقل می کنند بدین صورت است:

دستمال چیست؟

این دستمال های مرطوب دارای یک نوع ماده مخدر و محرک صنعتی هستند که از راه تماس با پوست وارد بدن فرد مصرف کننده می شوند . این مواد مخدر به دلیل ظاهر زیبا و تزئینی، بیشتر جوانان به خصوص دختران را تهدید می کنند .

همچنین گفته می شود این ماده مخدر باعث تحریک قوای جنسی و توهم کاذبی در میان دختران می شود . این دستمال های نه تنها باعث جوان سازی پوست نمی شوند بلکه اعتیاد به آنها باعث مبتلا شدن به بیماری های مختلف می شود . این دستمال های مرطوب با ۲ بار استفاده ، اعتیاد ایجاد می کنند و دارای مواد مخدر «السی من» از مشتقات آمفتامین هستند.

شایعه عجیب در مورد «ان پی اس»!

همچنین گفته می شود گونه دیگری از ماده مخدر دستمال به نان ان پی اس (NPS) وجود دارد که در واقع حاوی مقادیر زیادی مورفین است. ماده مخدر مورفین در دستمال های نیم سانت در نیم سانتی متری پیچیده شده و به شکل خاصی مصرف می شود! گفته شده اعتیار به این ماده مخدر چندین برابر بدتر از حشیش است!

واقعیت چیست؟

به گفته برخی کارشناسان، هر از چند گاهی قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر برای اینکه به بازار  کثیف خود در اصطلاح تکانی بدهند و باعث تهییج شوند اسامی جدیدی را در بازار مواد مخدر شایعه می کنند تا بدین وسیله بتوانند سود بیشتری از معتادان مواد مخدر ببرند.

ماهیت اکثر مواد مخدر جدیدی که در بازار تولید می شود یک چیز است. این مواد چون به صورت شیمیایی ساخته می شوند، سوداگران با کمی تغییر در چهره آنها به راحتی می توانند ساخت یک ماده مخدر جدید را شایعه کنند!

پلیس، «دستمال» را تایید نمی کند

در همین خصوص سردار سعید منتظرالمهدی؛ سخنگوی ناجا در جدیدترین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درخصوص وجود مخدری به نام «دستمال» اظهار کرد: «پلیس هیچ گونه گزارشی درباره دستمال‌های مرطوب‌کننده اعتیادزا، روانگردان و تواهم‌زا و مخدر «دستمال» را تایید نمی‌کند اما توجه داشته باشید که در دنیا بیش از ۷۰۰ نوع مواد مخدر و توهم‌زا وجود دارد و احتمالا این مخدرها با نام‌های مختلف به فروش می رسد»

این پست توسط بخش گوناگون مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا ماده مخدر دستمال وجود دارد؟+شایعات عجیب در مورد «ال سی من»

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا