چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا مهدی توتونچی؛ مجری شبکه ورزش از سازندگان فیلم عرق سرد شکایت می کند؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا مهدی توتونچی؛ مجری شبکه ورزش از سازندگان فیلم عرق سرد شکایت می کند؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

فیلم «عرق سرد» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شرکت داده شده و اکران شده است. فیلمی که به گفتی برخی در خصوص مهدی توتونچی؛ مجری شبکه ورزش است. این مجری چندی قبل مانع از حضور همسرش در یک تورنمنت بین المللی در خارج از کشور شده بود.

پس از نمایش «عرق سرد» در سینمای رسانه‌های جشنواره فجر که داستانی مشابه با یک اتفاق واقعی در سال‌های اخیر داشت، شایعه‌ای به‌سرعت در میان اصحاب رسانه پخش شد که مهدی توتونچی، مجری شبکه ورزش به سبب این شباهت به زندگی شخصی‌اش از عوامل فیلم شکایت کرده است.

در گفتگو با رسانه ها، توتونچی از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد. او افزود که هنوز موفق به تماشای فیلم نشده و اصولا تا زمانی که فیلم را به‌طور کامل نبیند هیچ اقدامی درباره آن انجام نخواهد داد. او همچنین گفت که از علاقه‌مندان جدی دنیای سینماست و به‌طور مرتب فیلم تماشا می‌کند. توتونچی در نهایت با تکذیب موضوع طرح شکایت، اضافه کرد که در روزهای باقی‌مانده تا پایان جشنواره حتما فیلم را تماشا خواهد کرد و پس از آن درباره اثر قضاوت می‌کند.

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا مهدی توتونچی؛ مجری شبکه ورزش از سازندگان فیلم عرق سرد شکایت می کند؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا