اخبار داغ

آیا نامه دریافت مسکن از رئیس جمهور توسط مهناز افشار واقعیت دارد؟!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا نامه دریافت مسکن از رئیس جمهور توسط مهناز افشار واقعیت دارد؟!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

به تازگی تصویر نامه ای در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به دریافت مسکن از ریاست جمهوری توسط مهناز افشار است! البته زمان این نامه مربوط به دوران ریاست جمهوری رئیس اصلاحات است.

در این نامه، مهناز افشار به منظور تهیه مسکن برای خود و خانواده اش، از ریاست جمهوری درخواست مساعدت کرده و در ادامه، با دستور سید علی خاتمی، برادر رئیس جمهور سابق ایران، نامه ای مبنی بر اختصاص یک واحد مسکونی به مهناز افشار به همراه مبلغ ۵ میلیون تومان مساعدت ارائه شده است!

با استناد به جمله « با توجه به پی نوشت ریاست محترم جمهوری » به نظر می رسد که رئیس جمهور سابق ایران موافقت خود را برای اختصاص واحد مسکونی و ۵ میلیون تومان اعلام کرده بوده.

با توجه به عدم وجود توضیحات کافی درباره نامه مذکور، هنوز نمی توان اعلام کرد که به چه دلیل از سوی نهاد ریاست جمهوری این واحد مسکونی و مبلغ ۵ میلیون تومان به مهناز افشار تعلق گرفته است. هنوز نمی توان صحت این نامه را بطور دقیق تایید کرد و ابهامات درباره آن باقی ست.

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا نامه دریافت مسکن از رئیس جمهور توسط مهناز افشار واقعیت دارد؟!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا