چهره هاسلبریتی خارجی

آیا پرنسس کیت میدلتون مانند یک ملکه غذا می خورد؟

مترجم : پردیس کیانی ، مجله اینترنتی کولاک 

شاید برای شما هم جالب باشد که سلبریتی های مختلف به چه غذاهایی علاقه مند هستند. کیت میدلتون هم از این قاعده مستثنی نیست.

او با اینکه پرنسس است اما گاهی دیده شده که خود برای خریداری مواد غذایی به مکان هایی مشخص رفته است. پاپاراتزی ها توانسته اند برخی از عکس ها را شکار کنند تا پی به علاقه کیت میدلتون درباره خوراکی ها ببرند اما این کافی نیست. ما در این فهرست به خوراکی هایی که کیت به آنها علاقه وافر دارد خواهیم پرداخت.

خوراکی های مورد علاقه کیت میدلتون

غذاهای تند

کیت میدلتون

میدلتون به غذاهای تند علاقه زیادی دارد و دوست دارد مدام غذاهای تند بخورد. شاید این در عمل ممکن نباشد و اگر او بخواهد برای خود و خانواده اش غذا بپزد ناچار باشد کمتر فلفل استفاده کرده و تندی خفیفی به غذاها بدهد. چندی پیش یکی از آشپزهای معروف هندی به کیت یک نسخه از کتاب آشپزی خود را هدیه داد و به نظر می رسد هرزگاهی کیت از روی کتاب یک غذای هندی تند تهیه می کند.

تنقلات و وعده های غذایی سالم

کیت میدلتون

متاسفانه کیت میدلتون از بیماری صبحگاهی که همراه با حالت تهوع و کم اشتهایی است رنج می برد. کالج آمریکا می گوید این یک بیماری نادر است و تنها ۳% از زنان دنیا را تحت تاثیر قرار می دهد اما همین میزان کم هم بسیار حال و روز وحشتناکی دارند. بدین دلیل او باید یک رژیم غذایی سالم را دنبال کند و نمی تواند هر چیزی بخورد. او از جو دوسر، انواع توت ها، آووکادو و کلم بروکلی به عنوان میان وعده و تنقلات استفاده می کند.

قهوه های خوشمزه استارباکس

کیت میدلتون

حتی اگر کیت میدلتون باردار هم باشد باز هم از اسپرسو های استارباکس نمی گذرد. او معمولا در کنار قهوه یک کوکی هم سفارش می دهد اما این به آن معنا نیست که مدام خوراکی های ناسالم می خورد. این سفارش مداوم کیت نیست و تنها گهگاهی این اتفاق می افتد.

مرغ بریان و سایر غذاهای خانگی

کیت میدلتون

افراد نزدیک به خاندان سلطنتی گفته اند یکی از سرگرمی های کیت میدلتون پخت و پز است. به ویژه او از پختن مرغ بریان که یکی از غذاهای مورد علاقه شاهزاده است بسیار لذت می برد. نزدیکان پرنسس می گویند که کیت هر وقت می خواهد یک شب رویایی را برای همسرش رقم بزند خودش برای او غذا می پزد.

شبه گیاهخواری

کیت میدلتون

اگرچه کیت و ویلیام گوشت می خورند اما آنها اغلب اوقات گیاهخواری را ترجیح می دهند. در سال ۲۰۱۶ هنگامی که آنها در کاخ تاج محل در بمبئی مهمان بودند به یک رژیم گیاهخواری پیوستند. در واقع سرآشپز تاج محل آنها را به یک رژیم غذایی سالم دعوت کرد زیرا هند یکی از کشورهاییست که کمترین میزان مصرف گوشت را دارد. آنها در بمبئی بیشتر عدسی و کباب سبزیجات می خوردند. البته کیت تماما گیاهخوار نیست و فقط ترجیح بیشتری بر آن دارد.

پاپ کورن

کیت میدلتون

چندی پیش که این زوج سلطنتی به تماشای یک بازی بسکتبال رفته بودند توسط عکاس ها در حال خوردن پاپ کورن دیده شدند. هرچند آنها هر شب به تماشای بازی نمی نشینند اما خوردن پاپ کورن کره ای یکی از میان وعده های محبوب شان به شمار می رود. کیت میدلتون برنامه غذایی متعادلی دارد. او ترکیبی از پروتئین، میوه ها، سبزیجات، دانه ها و حتی خوراکی هایی نظیر کوکی و پاپ کورن را مصرف می کند. او در واقع مانند همه ماست و چندان سخت نمی گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا