چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا پیمان معادی ممنوع التصویر است؟!

مجله اینترنتی کولاک:هر از گاهی خبر ممنوع التصویر شدن یک بازیگر یا چهره معروف در رسانه ها شنیده می شود. نکته عجیب این است که ممنوع التصویری چهره در تلویزیون به خود او اعلام نمی شود و شخص ممنوع التصویر با پرس و جوهای فراوان یا بایکوت شدن در تصاویر تلویزیونی متوجه آن می شود!

 

در جدیدترین مورد برخی رسانه ها از ممنوع التصویری «پیمان معادی» نوشتند. باشگاه خبرنگاران جوان در این خصوص نوشت: روابط عمومی برنامه «میزانسن» توضیحاتی را در خصوص خبر ممنوع التصویری پیمان معادی برای حضور نداشتن در این برنامه ارائه داد.

روز گذشته مطلبی در یکی از نشریات مبنی بر ممنوع‌التصویر بودن پیمان معادی و نقد فیلمش بدون حضور کارگردان از سوی یکی از روزنامه‌های رسمی کشور منتشر شد که لازم است توضیحاتی در این خصوص ارائه شود.

برنامه «میزانسن» که به نقد و بررسی آثار مختلف سینمایی و تئاتر می‌پردازد.

در برنامه هفته گذشته «میزانسن» که به نقد فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» اختصاص داشت، از پیمان معادی نویسنده و کارگردان این اثر به صورت رسمی برای حضور در برنامه دعوت کرد که دعوت را نپذیرفتند.

برنامه هفته گذشته «میزانسن» به تهیه کنندگی پدرام کریمی و اجرای مهدی سجاده‌چی با حضور نیما حسنی‌نسب و آنتونیا شرکا به نقد فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» اختصاص داشت که به صورت زنده روی آنتن شبکه شما رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا