اخبار داغ

آیا کارلوس کی روش در برنامه نود پاسخ علی کریمی را می دهد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا کارلوس کی روش در برنامه نود پاسخ علی کریمی را می دهد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بسیاری از اهالی فوتبال منتظرند تا ببینند پاسخ کارلوس کی روش به علی کریمی چه خواهد بود. علی کریمی در برنامه نود دوشنبه ۲۳ بهمن حضور پیدا کرد و با ساکت دبیر فدراسیون فوتبال به مناظره پرداخت.

این برنامه جنجالی در میانه پخش با پیامک کارلوس کیروش به فردوسی پور که خطاب به علی کریمی فرستاده شده بود جنجالی تر هم شد! سرمربی تیم ملی دراین پیامک علی کریمی را بزدل خطاب کرد. او همچین پاسخ کامل تر را به روزهای موکول کرد.

بسیاری بر این عقیده هستند که کیروش در برنامه نود حضور خواهد یافت تا جواب برخی صحبت های علی کریمی را بدهد. البته سرمربی تیم ملی در حال حاضر در خارج از کشور است و این بدین معنی ست که در برنامه نود ۷ اسفند ماه حضور نخواهد یافت. باید دیدطی هفته های آتی او در برنامه جنجالی عادل فردوسی پور شرکت خواهد کرد یا نه.

در جدیدترین واکنش علی کریمی در مصاحبه با یک برنامه گفتگو محور اینترنتی با اجرای مهرداد میناوند در خصوص کی روش گفته است او «لات» کوچه خالیست و فقط بلد است در فضای مجازی شاخ و شانه بکشد!

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا کارلوس کی روش در برنامه نود پاسخ علی کریمی را می دهد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا