سلامت

ارتباط بین اضافه وزن و چاقی با رابطه جنسی چیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ارتباط بین اضافه وزن و چاقی با رابطه جنسی چیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سلامت

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

تاثیر منفی چاقی بر رابطه زناشویی

همه ما تاثیرات اضافه و کاهش وزن بر جسم و روح افراد را می دانیم اما شاید دانستن اینکه تغییرات وزن در رابطه زناشویی نیز تاثیرگذار است برایتان تعجب انگیز باشد . رابطه جنسی با تناسب اندام و میزان دریافت کالری رابطه مستقیم دارد ، در این بخش از سلامت جنسی کولاک تاثیرات میزان دریافت کالری و تغییرات وزن را در رابطه جنسی خواهید خواند.تاثیر چاقی بر رابطه زناشویی
تاثیر چاقی بر رابطه زناشویی

نتیجه پرخوری بر رابطه زناشویی

لاغری و کنترل کردن اشتها تاثیر زیادی در رابطه جنسی دارد . تناسب اندام و لاغر بودن موجب افزایش میل جنسی می شود . افرادی که دارای تناسب اندام هستند و چربی شکمی ندارند و در کل شاخص توده بدنی آن ها بین ۲۲ و ۲۸ است میل جنسی بیشتری نسبت به افرادی که دارای اضافه وزن هستند دارند.

کاهش کالری دریافتی رابطه زناشویی بهتر

نتایج یک تحقیق گسترده ثابت کرده است که کسانی که از اضافه وزن رنج میبردند و میزان کالری دریافتی خود را کاهش دادند میل جنسیشان نسبت به زمانی که رژیم غذایی نداشتند بالاتررفته است.
رژیم کم کالری ارتباط مستقیمی با رابطه زناشویی بهتر و افزایش میل جنسی دارد بنابراین اگر دچار کاهش میل جنسی هستید پر خوری را کنار بگذارید و رژیم غذایی کم کالری بگیرید.

ارتباط اضافه وزن و اختلال نعوظ در مردان

اضافه وزن با اختلال گردش خون و کاهش تستوسترون همراه است که هر دوی سبب اختلال نعوظ می شود . همچنین چاقی در عین حال زمینه ساز دیابت نوع ۲ است که یک عامل خطرساز دیگر برای ناتوانی در نعوظ است.

کاهش وزن زنان و ارتباط آن با رابطه زناشویی

همانطور که در قبل گفتیم رژیم غذایی که موجب کاهش وزن می شود ، می تواند بر رابطه زناشویی تاثیرگذار باشد . همچنین زنانی که برای کاهش وزن جراحی های معده انجام می دهند بر زندگی جنسی آنان تاثیر زیادی می گذارد . کارکرد جنسی از جمله بهبود در لغزندگی، برانگیختگی و میل جنسی در این زنان افزایش می یابد.

ارتباط وزن بدن و لذت جنسی

کم کردن وزن در حد متوسط می تواند به بهبود کارکرد جنسی شما کمک کند . لذت جنسی در زنان نیز با کاهش وزن مرتبط است . زنانی که کاهش وزن پیدا کرده اند، توانایی پوشیدن لباس های با سایز کوچکتر و بهبود قوام عضلانی، رامی یابند که این علت باعث می شود فرد از وضعیت بدنی اش احساس خشنودی کند و این امر به بهبود میل جنسی می انجامد. از طرفی این زنان در بدن شان احساس آسودگی بیشتری می کنند و به راحتی می توانند به برانگیختگی برسند و لذت جنسی ببرند .

این پست توسط بخش سلامت مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ارتباط بین اضافه وزن و چاقی با رابطه جنسی چیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا