اخبار داغ

اسامی بازیکنان و ترکیب تیم ملی ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیکنان و ترکیب تیم ملی ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

تیم ملی ایران در بازی اول خود مقابل مراکش از سیستمی شناور در طول بازی استفاده کرد. شاگردان کی روش در هنگام دفاع از سیستم ۴-۵-۱ استفاده می کردند و با حفظ توپ به منظور حمله به دروازه حریف با چینش ۴-۳-۳ در زمین بازی می کردند. سیستم پایه ایران البته همان ۴-۲-۳-۱ مشهور کارلوس کی روش بود که سالها در تیم ملی جاری است.

در مقابل اسپانیا البته کی روش نقشه های جداگانه ای دارد. او از قدرت این تیم آگاه است و می داند هافبک های این تیم منتظر اندک اشتباهات بازیکنان ایران هستند تا با بازیسازی های بی نقص خود خالق موقیعت های خطرناک در محوطه جریمه ایران باشند.

دروازه:

بعید است غیر از بیرانوند گلر دیگری در دروزاه ایران مقابل اسپانیا حشور داشته باشد. بیرانوند مقابل مراکش عملکرد قابل قبولی داشت ضمن اینکه او از اعتماد کی روش هم برخوردار است.

دفاع:

با توجه به مصدومیت روزبه چشمی احتمال بازی کردن پژمان منتشری در این پست بسیار زیاد است. البته کی روش مقابل مراکش دقایقی هم به مجید حسینی بازی داد اما با توجه به تجربه منتظری او شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی دارد. در کنار پژمان، پورعلی گنجی، رامین رضائیان و احسان حاج صفی دیگر مدافعان تیم ملی خواهند بود.

هافبک:

بازگشت سعید عزت اللهی؛ هافبک بلندبالا در ترکیب تیم ملی و قرار گرفتن به جای امید ابراهیمی مقابل اسپانیا بسیار محتمل است. همچنین کی روش برای بالا بردن توان ایران در جنگ های فیزیکی شاید به اشکان دژآگه هم در این بازی فرصت حضور بدهد. اشکان در صورت حضور به جای وحید امیری در ترکیب قرار خواهد گرفت. جایگاه مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری فرد در خط میانی تثبیت شده است.

مهاجم:

سردار آزمون مقابل مراکش موقیعت های خوبی برای گلزنی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. او مقابل اسپانیا هم از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیکنان و ترکیب تیم ملی ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا